Jo, spínač volnoběhu máš když stojíš před motorem tak na levym konektoru klapkym tam je to na pinu S a -, ten obvod musí být spojenej a při minimálním pohybu klapky se musí rozepnout, tam by určitě mohl být problém, jestli je špatně nastavenej... Potenciometr zkontroluj tak, že najdeš na jeho konektoru dva piny u kterých se mění odpor při pohybu klapky, mělo by to být plynulé...
2Pepe : motorek přes převod hýbe výsuvným ramenem ve kterém je integrován i spínač volnoběhu, to rameno "strká" přímo do ramena klapky ve kterém je zašprcnutej bovden... Ten motorek tedy z jak z konstrukčního hlediska neumí korigovat otáčky pokud není sundaná noha z plynu, narozdíl od obtoku, který to umí, ale myslím že to stejně nedělá... Takže to vypadá, že problém je v něčem co řídí motorek a ne v motorku či převodu samotném, jelikož říkal, že mu to pulzuje i když se rozjíždí...