GalantWeb

Schema ele.motoru 4G37

Offline VPetr

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 7
Ahojte.Mam trapeni s G.1.8-91...na skrt.klapce je jeden moturek ktery je neustale prerusovane spin.R.J.

Motor ma vysi ot. a pri mencim drzeni plyn.pedalu skube.Jakoby zlobyl ten moturek.

Potrebuji zjistit co kam vede popr.co reguluje tento moturek volnobehu.

Diky -_-


Offline Pepe

Na foru se to řešilo , nekde je i snímek rozdělaného krokového motorku. Jedno kolo je šnekové - na hřídelce motorku a druhé svým vnitřním pouzdrem pohybuje pístkem pod klapkou a tím reguluje bypass ^_^
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Benytrans

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 628
Nene Pepemu nevěř   :D :D :D Je to trošku jinak, ten motorek hýbe přímo ramenem klapky, žádný obtok tam není, ale to je v tomhle případě nepodstatný. To, že jednotka posílá napětí do motorku je na základě nějakýho čidla, může habrovat teplotní čidlo...
Mitsubishi Galant  2,0l r.1992
Renault Scenic 1,6 16v 79kW r. 2000

Benytrans@seznam.cz
Milovice (u Nymburka)


Offline VPetr

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 7
diky kouknu na to cidlo...ja jen ze jsem si vsiml ze byla uz opravovana R.J.nejake cesty,ale do ted to jezdilo tak zkouknu cidlo na vodu a potak na snimani pozice skrt. klapky. -_-


Offline Benytrans

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 628
Tak ho prosím hlavně nesundávej !!! Respektive sipředtím nezapomeň poznačit přesnou pozici...
Mitsubishi Galant  2,0l r.1992
Renault Scenic 1,6 16v 79kW r. 2000

Benytrans@seznam.cz
Milovice (u Nymburka)


Offline Pepe

Nene Pepemu nevěř   :D :D :D Je to trošku jinak, ten motorek hýbe přímo ramenem klapky, žádný obtok tam není, ale to je v tomhle případě nepodstatný. To, že jednotka posílá napětí do motorku je na základě nějakýho čidla, může habrovat teplotní čidlo...
Bude li hýbat klapkou ,  budou pumpovat otáčky . Ale jinak- já hlava, zapoměl jsem proč jsem ten příspěvek psal : jedno z těch ozub. koleček se opotřebuje a zuby přeskakují - to je co původně bylo myšleno . Omlouvám se , ale raději se kouknu  do manuálů jak jsi to Beny myslel - krokáč na hřídelce klapky- :undecided: :( :o 
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline VPetr

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 7
Bude li hýbat klapkou ,  budou pumpovat otáčky . Ale jinak- já hlava, zapoměl jsem proč jsem ten příspěvek psal : jedno z těch ozub. koleček se opotřebuje a zuby přeskakují - to je co původně bylo myšleno . Omlouvám se , ale raději se kouknu  do manuálů jak jsi to Beny myslel - krokáč na hřídelce klapky- :undecided: :( :o 

Kolecko se mi zda otaci pravydelne a dobre,ale radeji to zkouknu. Jedine na co jsem prisel je to ze po startu se ot.sotva drzi a kdyz odpojim potenciometr snim.polohy skrt.klapky tak bezi ot.docela pekne.Pokud zapnu klicek furt cuka skrtici klapka a moturek vrci.Tak mozna potak udava spatny uhel.??


Offline Pepe

Někdo se v tom hrabal ?  V "Články" je návod nastavení volnoběhu- jukni  na proměření hodnot odporu při zavřené klapce.
Odpor by měl být minimální a roste s otevřením klapky . :D
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Benytrans

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 628
Jo, spínač volnoběhu máš když stojíš před motorem tak na levym konektoru klapkym tam je to na pinu S a -, ten obvod musí být spojenej a při minimálním pohybu klapky se musí rozepnout, tam by určitě mohl být problém, jestli je špatně nastavenej... Potenciometr zkontroluj tak, že najdeš na jeho konektoru dva piny u kterých se mění odpor při pohybu klapky, mělo by to být plynulé...
2Pepe : motorek přes převod hýbe výsuvným ramenem ve kterém je integrován i spínač volnoběhu, to rameno "strká" přímo do ramena klapky ve kterém je zašprcnutej bovden... Ten motorek tedy z jak z konstrukčního hlediska neumí korigovat otáčky pokud není sundaná noha z plynu, narozdíl od obtoku, který to umí, ale myslím že to stejně nedělá... Takže to vypadá, že problém je v něčem co řídí motorek a ne v motorku či převodu samotném, jelikož říkal, že mu to pulzuje i když se rozjíždí...
Mitsubishi Galant  2,0l r.1992
Renault Scenic 1,6 16v 79kW r. 2000

Benytrans@seznam.cz
Milovice (u Nymburka)


Offline Pepe

Podobný systém měl Galant 1,8 GLS r.88 s jednobodovým vstřikem . K tomuto problému jen to že, chybné data hlásí teplotní čidlo a jednotka reguluje motorkem směs- což je blbost, nebo dostává z koncáku impuls o zavřené klapce ale ta je otevřená . A to jde seřídit .   Ještě mě napadlo - když běží motorek tam a zpět , hýbe se klapka ?? :( :undecided:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline VPetr

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 7
Podobný systém měl Galant 1,8 GLS r.88 s jednobodovým vstřikem . K tomuto problému jen to že, chybné data hlásí teplotní čidlo a jednotka reguluje motorkem směs- což je blbost, nebo dostává z koncáku impuls o zavřené klapce ale ta je otevřená . A to jde seřídit .   Ještě mě napadlo - když běží motorek tam a zpět , hýbe se klapka ?? :( :undecided:

ano cuka to s klapkou...
« Poslední změna: 26.09.2010 - 14:55:22 od VPetr »


Offline Pepe

http://www.galantweb.com/index.php?topic=1617.0             :o Jak jsem psal, už to tady bylo. -_-
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Benytrans

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 628
No tak ale jak teď poznáš, jestli je to tím, že motorek dostává vadné informace a nebo, že se vrací kvůli tomu že to nedokáže přetlačit...
2 VPter: odkud jsi???
Mitsubishi Galant  2,0l r.1992
Renault Scenic 1,6 16v 79kW r. 2000

Benytrans@seznam.cz
Milovice (u Nymburka)


Offline Pepe

Problém vidím ve spínači polohy zavřeno .Nespíná a ECU nemá info o zavřené klapce .Nic jiné mě nenapadá . :undecided:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline VPetr

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 7
Jsem ze zap.cech...a uz jsem rezignoval..Dnes jsem reg.vycistil promazal,ale stale skube,a otacky jsou take pokazde jine... .neznam tento system ackoliv jsou vsechny pomerne stejne...muze to byt i R.J. nebo jen reg.volnobehu...ale podminky,dily a zkusenost v Mitshub.nemam takze padla...

Auto stejne jeste pri jizde s malo seslapnutym plyn.pedalem skube a to uz muze a nemusi souvyset treba s regulatorem...proste nevim a kaslu na to...

Kazdopadne diky za rady a odkazy!!!!Vsem....Pokud bude kolega s Mysakem chtit odkazu ho na nektereho z Vas...
Jeste jednou diky


Offline Pepe

Nebuď smuťák, klapku koupíš na vrakáči za 500 a afto pojede . Mám tu klapku doma ale není kompletní, chybí ten motůrek , jinak bych ti ji poslal .Čus :mellow:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001