GalantWeb
Problémy & závady => Motor => Téma založeno: Pitris985 kdy 21.05.2009 - 18:14:56
-
zdravím. nevíte někdo o schopným mechanikovi co by se pustil do mišáka, v okolí Rakovníka? mam problém s motorem a chlápek co to tam mam teď,pořát akorát slibuje a už týden nic. díky moc za radu
-
Ahooj . Pitris povedy prosim ako sa to auto chova .....Na na akú zmenu reaguje teplo chlad atd...... alebo je to jedno ?
Ale zase ak sa tomu ani trošku nerozumieš tak radšej si najdi toho mechanika.
-
mam to u mechanika ale ten neví co s tím. jede jen na dva válce. když odpojím 1 a 3 vstřik, nic se nestane ale vstřiky jsou v pořádku. sem tam to střelí, přeskočený to neni, svíčky ok (hází jiskru), prý jsou proměřený i startovací moduly a jsou taky ok, tak sháním někoho, kdo by si s tím poradil.
-
ja by som ti poradil skor niekoho kto ma take auto ako ty a skusiť poprehadzovať jednotlive diely......a vylúčiť chybu. Mne tiež auto robilo bordel a iskru hádzalo a bolo to na koniec v rozdelovači....Tie zapalovacie moduly boli merané ako ? Diagnostikou? Skús porovnať na diagnostike pracu vstrekovače vs. zapalovanie.....
-
to nevim. jak říkám, je to v servisu. vím jen co mi řekl. já tam rozdělovač nemam. mám žraloka 98 a nikoho s tímto autem neznám.
-
JJ je mi jasne že tam nemáš rozdelovač. Máš zapalovacie moduly. Nejde mi do hlavy aby niekto v mitsu klube nemal taký motor ako ty ... Vravíš že vstrekovače su ok... Tlak na lište boli meraný? Ak ano a je taktiež ok Tak bude chyba len okolo zapalovania . Japonce su na iskru velmi haklive :worried: ......Vlastna skusenosť.
-
určitě má. ale nevim jestli je někdo tady z okolí, protože já s tím těžko někam dojedu
-
Tak to je jasne že s tým daleko nezájdeš .... Ale keby si pekne poprosil a dal niečo za ochotu do kapsy tak si myslím že niekto by sa tu našiel čo by ti s tým pomohol a prišiel by k tebe.....myslím že tu niekto taký ochotný bude.
-
njn ale jka to zjistím, jestli tu někdo takový je
-
HALOOO, HALOOO. hledá se ochotník který má galanta r.v.97-99, 2,0 16v, který by přijel do kněžěvse u rakovníka a mohl mi poradit co s mišákem a případně půjčit nějaké věci na vyzkoušení, aby se dalo zjistit co je v pr...i. Benzín zaplatím, když to nebude přes celou republiku -_-. tak když bude mít někdo zájem se projet, dejte mi vědět prosím :'(
-
HALOOO, HALOOO. hledá se ochotník který má galanta r.v.97-99, 2,0 16v, který by přijel do kněžěvse u rakovníka a mohl mi poradit co s mišákem a případně půjčit nějaké věci na vyzkoušení, aby se dalo zjistit co je v pr...i. Benzín zaplatím, když to nebude přes celou republiku -_-. tak když bude mít někdo zájem se projet, dejte mi vědět prosím :'(
No presne tak :D Chalani ak mate niekto podobny typ alebo motor pomožte mu prosím .
-
nevíte někdo jak se u tohoto modelu vyndavá středový panel? díky
-
nejdřív sundáš panel kolem řadící páky. Pak případně vyndáš radio podle toho, jak je uchyceno a silou vytáhneš středový panel. Všechno je jen nacvakané.
-
dík moc. a zapoměl jsem se zeptat kde se utahuje ruční brzda. ještě jednou dík
-
na ručku stačí vyndat kaslík pod loketní opěrkou a dotáhnout.
-
má galant ke svým vstřikům i rezistory?
-
S tím motorem - neotočil někdo víčko snímače polohy vačky ? :(
-
co jsou rezistory nevím a ne ten snímač se zeptám. kde by měl být víte někdo?
-
rezistory nema. snímač polohy kliky je pod krytem rozvodu. Na vačce zadné čidlo není. Ještě je na opačném boku než rozvody ignition failure senzor
-
draku, a ty nemáš nějakou předstravu čím by to mohlo být? je vidět že tomu dost rozumíš
-
ještě jedna věc. někdo mi řekl že by tam měli být dvě cívky. na každé dva válce jedna a že mohla jedna odejít. jsou tam vůbec nějaké? abych věděl jestli se tím zabývat
-
civky mas přimo na dvou fajfkach u svíček na druhem a čtvrtém válci. Tímto ti palí vždy spolu 1 a 4 válec a 2 a 3.
-
tak to používaly motorky...stačilo jim prohodit přívody a vývody..a bylo jasno...a nebo se vyloučila další možnost poruchy
-
navíte někdo kde sehnat cívky na zapalování?
-
naposled jsem je viděl v autonagano http://www.autovrakoviste-nagano.cz/ a dostaneš tam i slevu když řekneš že jsi členem :-)
-
dík moc. zkusil jsem tam napsat tak uvidím co mi napíšou.
-
Zdarec. Můžeš lépe popsat jak se závada projevuje? Rád ti poradím.
-
co bys chtěl konkrétně vědět? je to popsané v této diskuzi někde vepředu. jde jen na dva válce, když odpojím 1. a 3. vstřik, tak se nic nestane ale vstřikama to není, svíčky taky hází jiskru ale řikal kámoš (automechanik) že můžou být vypálené cívky, ale jen na půl a když mají zabírat tak prostě nezvládaj. tak zkusímvyměnit cívky. chtěl sem si je půjčit od známého z galanta 2,4, protože podle netu jsou stejné, ale on tam má 4 a já jen 2. tak se ptej a já ti zkusím odpovědět, i když to bude asi docela oříšek.
-
Předpokládám že se v tom nikdo nevrtal. Máš tedy ohromné štěstí že ti odešly obě dvě cívky. Tím to jistě nebude. Pro začátek prohoď svíčky. Pokud má některá podobně opálenou keramiku jako ta na fotce tak to je s největší pravděpodobností svíčkama. Japonci mají tak krásně žíhané svíčky docela často. Jestli jsou svíčky dobrý, nech si změřit tlaky a pak uvidíš. Tohle je pro tebe nejjednodužší a nejlevnější postup. Tlaky ti v servise proměří snad i zadarmo a hned budeš vědět na čem seš
-
to mi proměřín i ten kámoš. má na to přístroj doma.
-
jo ale svíčky jsou prohozené a dělá to pořát to samé
-
Tak nech změřit tlaky a pak dej vědět. Ve větších otáčkách to taky nejede?
-
ne, pořát jede na dva
-
tlaky jsi měl měřit už dávno.. je to vždy první varianta potíží
-
Dělal někdo diagnostiku ECU ? Proč vstřiky nedávají benzin, vždyť i slabá jiskra zapálí směs . :anz:
-
mno právě že benzín dávají. to je na tom to divný. i proto si kámoš myslí že jsou načatý ty cívky
-
tak změřeno?
-
Dělal někdo diagnostiku ECU ? Proč vstřiky nedávají benzin, vždyť i slabá jiskra zapálí směs . :anz:
Slabá iskra zapáli zmes ale može to byť oneskorené a lenivé . Na vzduchu sa može javiť iskra celkom pekne , ale pod tlakom nemusí preskočiť vobec...
-
a to mam proměřit tlaky v těch dvou válcích?
-
změř si všecky válce.. je to záležitost na pár minut
-
a jak to mam změřit když mi dva nejdou? to se měří za chodu ne?
-
a jak to mam změřit když mi dva nejdou? to se měří za chodu ne?
vykrutiš sviečku vopcháš prípravok a točíš motorom ....nemusí ti motor chitiť....aj ked podla mojho názoru si myslím že bude chyba len v tej cievke pre príslušné valce...
-
vykrutiš sviečku vopcháš prípravok a točíš motorom ....nemusí ti motor chitiť....aj ked podla mojho názoru si myslím že bude chyba len v tej cievke pre príslušné valce...
A to mu jako odešly obě cívky zároveň jo? To si tedy nemyslím
-
já nevim.možná jo. náhoda je blbec
-
A to mu jako odešly obě cívky zároveň jo? To si tedy nemyslím
Pokial viem tak jedna cievka je pre dva valce......nie?
-
jj, je to tak. tlaky jsou změřené a jsou ok
-
Chyba bude v tých cievkách ...jedna bude načatá -prerazená. Neviem presne či sa dajú medzi sebou meniť ale ak hej tak skús a mali by pre zmenu ísť valce ktoré nešli a nepojdu ktoré šli ....S tlakmy nebude určite nič. Neodišli by akurát valce ktoré pracujú na jednej cievke..... a prejavylo by sa to predovšetkým na malom výkone a nie na nefunkčnosti dvoch valcou.......to by už museli byť totál KO :mad: -žiadna komresia,ale ked je tam aj nejaká tak vždy to odpáli čož tu nepáli vobec a kompresia je dokonca ok :mellow: . Skús cievky premerať samostatne neviem či to pojde ale možno medzi nimi bude nejaký ohmický rozdiel.... za skúšku nedáš nič. čús
-
jestli to jsou fakt cívky tak to máš štěstí v neštěstí. Obě dvě zaráz KO to se jen tak nezadaří
-
ono je možné, že byla některá načatá už předtim, protože to bylo takový líný, jak jsem už psal v jiný diskuzi.
-
jestli to jsou fakt cívky tak to máš štěstí v neštěstí. Obě dvě zaráz KO to se jen tak nezadaří
Radous.....čítaj pozorne Sú tam DVE cievky. Odišla len JEDNA! Jedna cievka je pre DVA valce!!! Na ktorých preskočí iskra súčasne. keby odišli obe ...tak auto si ani neškrtne. :D
Pitrisi skús prehodiť cievky a určo to pojde ....galoše su na iskru háklivé...niekedy stačí väčšia vzdialenosť medzi anodou a elektrodou na sviečkach a je to lenivé proste väčšia iskra ale slabšia Mal som tú možnosť experimentovať z iskrou na svojom aute. :worried: ... vela štastia v odstránení pekla. :mellow:
-
to je na tom to divné. současně jde 1. a 4. válec a 2. a 3., ale mě nejede 1. a 3.
-
to je na tom to divné. současně jde 1. a 4. válec a 2. a 3., ale mě nejede 1. a 3.
skúšal si zámenu medzi sebou ? Meral si ich nejako ? A niesu náhodou pre 1a3 .. 4a2 ??? Ved v takom poradí 1-3-4-2 valce aj pália.. :o
-
hele fakt netušim. mam ho u kámoše tak to asi měřil. s těma válcema, řikal to drak že takle jdou tak nevim.
-
civky jsou pro 1a4 2a3 aby zapalovaly objeden cyklus. Pro 1 a 3 jsou jen fajfky od cívek, tak jestli nejsou zaoxidované nebo přerušené. Na otestování by stačilo mezi cívku a svíčku zapojit jalýkoliv zapalovací kabel.
-
civky jsou pro 1a4 2a3 aby zapalovaly objeden cyklus. Pro 1 a 3 jsou jen fajfky od cívek, tak jestli nejsou zaoxidované nebo přerušené. Na otestování by stačilo mezi cívku a svíčku zapojit jalýkoliv zapalovací kabel.
cívkou to nebude
-
problém je vyřešen. tomu by ste nevěřili. bylo to cívkama, ale jen kuli tomu že byli špatně zapojené kabely -_-. díky drakovi a jeho schématu jsem si toho všiml, takže kdyby ste někdo potřeboval vstřiky, jsou k dispozici. vičištěné a zkontrolované. moc děkuji všem co se mi snažili pomoci.
-
ještě se zeptám, vím že jsem se už ptal, ale odpovědí bylo více, tak se ptám ještě jednou. jaké svíčky mam dát do mišáka? děkuji
-
NGK BKR6E-11
Denso K20PR-U11
-
díky. už jsou doma. mam ty ngk tak doufám že nejsou horší než ty druhý. on je tam stejně nevedl.
-
Pro tyto a další případy doporučuji prostudovat SHOP a jeho podmínky a zakoupit Workshop manual - pro Galanty 96 a výš . Přeji moc a moc kilometrů . :D
-
čauky, nevíte někdo kde a za kolik by se dalo koupit teplotní čidlo na teploměr co je připojen na klimu? díky