GalantWeb

Cesta Pádla a jeho žraloka.


Offline Pepe

Dobrá práce .  -_-
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Padlo

Tak cesta Pádla a jeho žraloka je u konce. Minulý měsíc šel Galant z domu. Jen jsem se zmínil zde na fóru, žádná jiná inzerce, tak věřím, že novému majiteli udělá radost minimálně takovou jako mně.  -_-


Offline danmickaa

Zatím dělá velkou radost.  -_- Momentálně je v servisu a dělá se spojka, spojkovej válec (vytekl a spojka zůstala bez kapaliny), komplet brzdy, levé zadní kolo dost přibržďovalo, kvůli zarezlý ruční brzdě. Pak se mění filtry, olej, klíňák. Byly vyměněný trysky LPG, protože netěsnily, co nejdřív se budou muset vyměnit i filtry LPG, páč při plným plynu na LPG najednou vypne a ukazuje jakoby prázdnou nádrž, po přepnutí bez problému. A to je zatím vše.  -_-


Offline Pepe

 U LPG se dělá jednou ročně revize a při ní se filtry mění  - revize musí být potvrzena v dokladech LPG .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline danmickaa

A to, že dělá radost, jsem myslel upřímně  :laugh: Možná to vyznělo jak ironie, kvůli těm závadám  :laugh:


Offline Pepe

 Nebral jsem to jako ironii , protože tyto díly stejně měníme po koupi ojetiny . Kdyby to bylo vyměněno před koupí - prodejem , byla by cena jiná . :D
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline danmickaa

Jináč v těch papírech je poslední kontrola květen 2016. Nepamatuju si přesně, ale Pádlo říkal, že se to už nejspíš píše někam jinam, teď fakt nevím.


Offline Pepe

 Je to o revizi plynových zařízení a bez toho bys neprošel STK .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline danmickaa

Právě mě zarazilo, že je poslední kontrola v příloze k TP byla v roce 2016. možná bude ještě něco v knížce, ale tu teď nemám u sebe


Offline Sir Dag

to s tím jak dáš plyn do plna a LPG ti přepne na benzín jakoby jsi měl prázdnou nádrž...tak ano..múže to být již přicpanýma filtrama...ovšem pokud po 10tisíci pravidelně měníš, tak není problém..on nebude ani po 30 tisíci. Já měl stejný problém a stačilo jen ubrat na chvíli na plynovém pedálu (někdo ti vjede do cesty) a pak mírně přidat zas plyn a hned error jak píšeš....chyba ne v filtrech, ale v nastavení jednotky. Pokuk je reduktor dostatečný, vstřiky ok a filtry nové...určo jednotka...a spíše bych to opravdu viděl na její nastavení...mluvím za svoji zkušenost z nejmenovaného servisu LPG..pořád mi nedokázali ani na počtvrté seřídit jednotku...dělá prostě kraviny...takže tak..každopádně opravily..už to nevypíná tak jak píšeš..ale mám od seštolování jiný problém :D
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue