GalantWeb

Prosím o pomoc (nějaký problém s elektrykou)

Offline Eagle

Před startováním v něm cvaká (asi v cívce) a napětí na svorkách baterie je 12,5V po nastartování spadne pod 12 asi 11,7 a pak se pomalu ustálí na 12V přičemž tak po 50Km se baterka vybije že nejde nastartovat. Na palubce svítí čtyři kontrolky a to: kontrolka palivového filtru, kontrolka tlaku oleje, kontrolka nabíjení a kontrolka stavu oleje (svítí všechny 4 zároveň). Nesetkal se někdo s něčím podobným u míšáka? A nebo neznáte někoho z Brna nebo okolí kdo by se v tom vyznal? (někoho přes elektryku u japonckých aut koho by jste mohli doporučit) je to 1995 2.0TD GLS. Děkuji
« Poslední změna: 17.11.2009 - 13:46:40 od Eagle »



Offline Eagle

měl by být ok alternátor se točí. Ale jednu dobu prokluzoval protože se povoloval šroub na alternátoru a nad 2300rpm se rosvěcovali taky všechny 4 zároveň (Teď svítí stále).  Teď je to napnuté spávně a řemen je skoro nový. Ale co to cvakání při startu? Vubec si s tím nevím rady  :( A i na 4000rpm stále 12V
« Poslední změna: 18.11.2009 - 15:28:00 od Eagle »


Offline Drak

nejspiš ti odešla dioda v alternatoru a nebo regulator. I na volnoběh musíš naměřit cca 13,7 - 14 V. Z Brna ti doporučím servis Liška.  http://www.galantweb.com/index.php?ind=websites&op=entry_view&iden=58
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Eagle

No právě. Asi zkusím ten servis děkuju už si nevím rady  :( Ještě jsem si říkal že bych ten alternátor vytáhnul a zkontroloval jsem elektrotechnik tak by to asi neměl být problém  -_-
« Poslední změna: 18.11.2009 - 17:00:42 od Eagle »


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Top cvakání dělá relé když máš příliš slabou baterku. Jestli máš multimetr tak změř dobíjení přímo na altíku a uvidíš na čem seš
Radouš


Offline Eagle

Ten řemen bude asi na kašu já před tím koukal na ten vrchní a když jsem se podíval na ten co je na alternátoru tak ze spod vypadal divně takže začnu řemenem a když to nepomůže tak vytáhnu alternátor  :o pak napíšu jak jsem dopadl  -_- A moc děkuju za pomoc