GalantWeb

Náhrada za galanta

Offline Drak

no spíš než neshnilá, tak minimálně zasažená rukou "tunera". pokud možno v původním stavu :) Něco orezlého se líp zachrání, než když budeš mít dojebaný mechanický součástky
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
no spíš než neshnilá, tak minimálně zasažená rukou "tunera". pokud možno v původním stavu :) Něco orezlého se líp zachrání, než když budeš mít dojebaný mechanický součástky
taky pravda, asi jezdím po Praze jinudy, ale 300 ZX ,jsem ještě v Praze nepotkal. :o
PS. jedno Legnum už jo. :-D


Offline Drak

jedno ZX měk kdysi kolega v praci a taky se na něm podepsal. Oni se snad dělaly dvě verze různě dlouhé. Byl rozdíl mezi USA modelem a pak provedením pro evropu a jpn. Pak nějak musel zkracovat kardan :D
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline Drak

no některý byly 2+2 a pak jen pro dva a vzadu měly snad jen náznak opěradla :)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Aha, tak to je pro mě nová informace, já to auto viděl akorát zvenku a dovnitř jsem ani nenakouk, kolik tam je křesel.


A ještě, že se vracím k těm 3000GT, možná že tam začíná válka/ nový web nebo původní web/...http://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=50&t=2572&view=unread#unread
Pár lidí to zná z minulých časů. :-D
« Poslední změna: 11.07.2013 - 08:41:16 od Rob »


Offline Drak

už se perou? :D
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
akorát nesouhlasím s drakem v jedný věci a to je to co napsal..že líp rezavou než pokaženou..
Doporučuju ti sehnat TOP kastli.. motor případně uděláš nebo necháš udělat a máš klid.. kastle se opravuje špatně a zas to za čas vyleze.. Další věcí je cena.. s vydechlým motorem bude o dooost levnější ,než s nabouranou-opravenou nebo pohnitou kastlí. A poslední.. pohnitá kastle nebude mít asi nikdy top motor.. Protože dobrému majiteli neshnije.. ted si trochu rýpnu,ale úroven plechů a laku je o pár tříd jinde jak má třeba žralok.

smazal sem si co jsem napsal předně.. :laugh:
Jak je psáno existují 2 verze..možná víc.. znám 2sic a 2+2 verze..ta je delší a těžší. Motorizace..nemá cenu se bavit o ničem jiném než je Twinturbo. Jejich ceny už neklesají,ale nějaký ten rok rostou.. Za krasavce dáš čtvr míče.. dá se sehnat i za mín,je to o náhodě. Víc jich najdeš v polsku,německu atd. Rezavět moc nerezaví,většina má dobrou kastli.. Není to kazivý a hnijící vrak. Tu kratší verzi poznáš už z obrázku podle víka k hrdlu nádrže.. Ta delší 2+2verze má ten dekl před zadním kolem a ta kratší myslím za.. netuším,zda to není naopak, tohle si spíš dohledej na 200Sx foru. Tam si přečti ,kdybys to kupoval i to,co je třeba zkontrolovat. Je to krásný auto s obrovským potenciálem (hlavně převodovka,jako u mála aut snese opravdu hodně). JE to pevný auto, podvozek nadprůměrný.. Tímhle autem neuděláš chybu..
« Poslední změna: 11.07.2013 - 10:04:27 od blazen »


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
už se perou? :D

Neperou, Carisma jim to vysvětlil, že není mrtvý......http://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=50&t=2572&start=30
a dal jako příklad i mitsubishiclub. a i mitsubishiklub :o
cituji Brumlu ......Ahoj,
klubové (dle značek) stránky včetně fór v ČR existují ale jejich aktivita je mizivá.... říkám Vám nechte to jak to je jinak to zhyne, je zde ještě jeden moment : za dobu existentce tohoto fóra je mnoho prolinků a vazeb na toto fórum, pokud jej z migrujete tyto vazby se poruší a a bude to generovat hafo neplatných odkazů, to každého otráví.... koukněte třeba sem, jak dopadly po migraci tyto sponzorované klubové stránky http://www.mitsubishiklub.cz/index.php?PHPSESSID=db07870c602dc6256cba4dcff742b099&action=forum jsem tam stále registrován již léta, je to k ničemu.....
« Poslední změna: 13.07.2013 - 11:10:24 od Rob »


Offline Drak

no bohužel měl mitsubishiclubem pravdu...co jsem tam byl na posled vpuštěn to bylo jako soubor google reklam :)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline trucker

  • Hero Member
  • *****
  • japonec nikoliv nakonec ale hned od začátku.....
    • mogulracingteam.ic.cz
jo plně souhlasím co tam carisma napsal.... každý ať máme svoje a neserme se jiným do diskuzí či  migrací fór atd.... já jsem rád že to je jak to je.... pokud potřebuju obecné info tak zajdu na micuklub a pokud si chci pokecat se sobě rovnými tak zajdu sem :) a neseru se do toho jak gtčko je naprd oproti galantu apod ( to nemyslím vážně jen jako ukázku :D)

takže asi tak.... nechápu proč se někteří lidi serou do jiných :(
IRSKO - toť nyní domov můj :D
japonec nikoliv nakonec ale hned od začátku.....


Offline Fuzzy

Kdyz uz tu byla zmineno Volvo... ma nekdo zkusenosti se starsim Volvem V40 v kombajnu? Taky premyslim co dal pristi rok...

Odesláno z mého GT-I9300 pomocí Tapatalk 4 Beta

Ford Mondeo 2.0 96kW '04 - První diesel :)
Honda Pantheon 125 10,8kW '00 - Svoboda :)
Mitsubishi Galant 1.8 93kW '97 - Prodáno :(
Renault Mégane Scénic 1.6 79kW '99 - Prodáno :(
Renault 5 GTL 1.4 43kW '86 - Sešrotováno :'(


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
Za ty prachy co se prodává je dobrý, šel bych do turba


Offline Fuzzy

Turbo je sice pekne... ale co stoji repas, popripade nove turbo kdyz odejde? Jaka je jeho zivotnost?

No a našel jsem něco takového http://auto.bazos.cz/inzerat/26205965/VOLVO-V40-20i-LPG--KLIMATIZACEVYHRIVANE-SEDAKY.php

Odesláno z mého GT-I9300 pomocí Tapatalk 4 Beta
« Poslední změna: 31.07.2013 - 13:57:08 od Fuzzy »
Ford Mondeo 2.0 96kW '04 - První diesel :)
Honda Pantheon 125 10,8kW '00 - Svoboda :)
Mitsubishi Galant 1.8 93kW '97 - Prodáno :(
Renault Mégane Scénic 1.6 79kW '99 - Prodáno :(
Renault 5 GTL 1.4 43kW '86 - Sešrotováno :'(


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
repase pár tisíc, volvo používá garret a myslím,že na dvoulitru bude nějaké T3 možná T28 .. pokud nemá axiální vůle, není to drahá oprava. Ty turba vydrží hodně, důležité je mazání a dobré zacházení.


Offline Fuzzy

No co jsem se tak docetl, tak nekdo nekomu doporučoval 1.8 T4? Pokud se tedy nepletu... jen nevím, co to konkretni cislo znamena...

Odesláno z mého GT-I9300 pomocí Tapatalk 4 Beta

Ford Mondeo 2.0 96kW '04 - První diesel :)
Honda Pantheon 125 10,8kW '00 - Svoboda :)
Mitsubishi Galant 1.8 93kW '97 - Prodáno :(
Renault Mégane Scénic 1.6 79kW '99 - Prodáno :(
Renault 5 GTL 1.4 43kW '86 - Sešrotováno :'(


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
nejspíš 4válcové turbo.. stačí i 18tka.. dá se přifouknout.. potenciál bude dobrý.


Offline Fuzzy

Takze T28 je pro 28 valcu? :-D tak to nechci zivit ani na LPG :-D... to byl vtip ;-)... jako nabidka je to slusna za 37000 kacek... zjistil jsem, ze to ma najeto cca 225tkm ale bomba konci v lednu...

Odesláno z mého GT-I9300 pomocí Tapatalk 4 Beta

Ford Mondeo 2.0 96kW '04 - První diesel :)
Honda Pantheon 125 10,8kW '00 - Svoboda :)
Mitsubishi Galant 1.8 93kW '97 - Prodáno :(
Renault Mégane Scénic 1.6 79kW '99 - Prodáno :(
Renault 5 GTL 1.4 43kW '86 - Sešrotováno :'(


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
ne T28 je typ turba od garret V názvu a typu vozu ho nenajdeš. Ale jen typ turba typuju vůči velikosti motory...ty T5 2,3l mají na 100% T3 turbo