akorát nesouhlasím s drakem v jedný věci a to je to co napsal..že líp rezavou než pokaženou..
Doporučuju ti sehnat TOP kastli.. motor případně uděláš nebo necháš udělat a máš klid.. kastle se opravuje špatně a zas to za čas vyleze.. Další věcí je cena.. s vydechlým motorem bude o dooost levnější ,než s nabouranou-opravenou nebo pohnitou kastlí. A poslední.. pohnitá kastle nebude mít asi nikdy top motor.. Protože dobrému majiteli neshnije.. ted si trochu rýpnu,ale úroven plechů a laku je o pár tříd jinde jak má třeba žralok.
smazal sem si co jsem napsal předně..
Jak je psáno existují 2 verze..možná víc.. znám 2sic a 2+2 verze..ta je delší a těžší. Motorizace..nemá cenu se bavit o ničem jiném než je Twinturbo. Jejich ceny už neklesají,ale nějaký ten rok rostou.. Za krasavce dáš čtvr míče.. dá se sehnat i za mín,je to o náhodě. Víc jich najdeš v polsku,německu atd. Rezavět moc nerezaví,většina má dobrou kastli.. Není to kazivý a hnijící vrak. Tu kratší verzi poznáš už z obrázku podle víka k hrdlu nádrže.. Ta delší 2+2verze má ten dekl před zadním kolem a ta kratší myslím za.. netuším,zda to není naopak, tohle si spíš dohledej na 200Sx foru. Tam si přečti ,kdybys to kupoval i to,co je třeba zkontrolovat. Je to krásný auto s obrovským potenciálem (hlavně převodovka,jako u mála aut snese opravdu hodně). JE to pevný auto, podvozek nadprůměrný.. Tímhle autem neuděláš chybu..