Teda pánové, vy ste se teda rozjeli. Ty kotouče nebyly tolik zasraný jako rezavý, chlazení fungovalo normálně - dutiny byly čistý, nechte už ty dutiny na pokoji, tam se špína ani snad nemůže udržet a ani se tam nemá jak dostat...
Díky za kompletní návod, ale není to tak jednoduché. Stejně přijdete na to co všechno je potřeba dokud to nerozděláte, hlavně např. rozměr pístku kvůli prachovce jsem se nikde nedočetl a nikdo mi ho nebyl schopen říci. Jen Pepe mi ho psal do PM, ale stejně to musím nejdřív změřit před objednáním, ptže na 90% tam je zrovna ten druhej rozměr... :worried:
Horší je, že člověk má přístup do garáže pouze o víkendu a ne vždy.
Pístky jsem musel vyndat, hlavně ten přidřenej, ten se opravdu rozchodit nedal.
Na omlácení od rzi z brzdičů jsem použil tupý šroubovák bez kladívka, je to fakt práce na hovno. Ale ideální je do stojanový vrtačky upnout "ježka" a zbytek co nejde oťukat.
Vodítka jsem mazal tukem, který byl přímo u náhradních prachovek.
Vím, že je to na hovno, dělat brzdy na dvakrát, ale někdo to prostě jinak nejde...