GalantWeb

P:galanta 2.4GDI, r.v.2000


Offline Eda_46

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 39

Offline tombik

Nevim, uz jen pro tu nadrz v kufru, chybejici vuni benzinu a taky porad verim v to ze motoru dela benzin lip nez plyn.

Jsem asi hrozna konzerva (to tu asi odsouhlasi kazdy kdo me zna) ale do auta mam rad benzin, ne naftu, ne plyn ale benzin. No neco jineho je pak elektromobil. Ale o tom si muzeme nechat jen zdat (obzvlast pri pozadavku vysoke zivotnosti baterek) :D


Offline tomasssr

No já osobně bych si u žraloka vybral 2.5 V6 a taktéž bych si ho hodil do plynu. Auto beru jakjo svůj koníček, ale zároveň potřebuju každej den jezdit do práce, takže proto ten plyn (přepnout na benzin to můžeš vždycky). Snad už se brzy dočkám a přikúpím nového galíka v plné palbě V6 sport edition, v černé kúži a střírné metle :undecided:

Tombuk: Nádrž v kufru bych řešil umístěním místo rezervy, sedan už sám o sobě nemá kdovíjakej kufr a ještě ty jeho pitomý ramena na víko  :anz:
« Poslední změna: 10.03.2010 - 18:37:37 od tomasssr »
GALANT 99 100 Kw                    GALANT 92 80 Kw


Offline morfes

OT: jo ty ramena na víko, obzvlášť když máš narvaný kufr k prasknutí, jsou fakt tragický :-/
Mitsubishi Galant 2.5 V6 24V - r.v. 2000, 120kW, Poděbrady - Střední Čechy


Offline Eda_46

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 39
tomasssr: Úplně s tebou souhlasím, jak s plynem, tak i s těma ramenama kufru. Taky jsem měl totiž galanta v sedanu a s tim kufrem to byl fakt vopruz!


Offline johny11

Zdravím a nešly by ty ramena nějak překopat?Myslím tím třeba na plynový vzpěry? :mellow:


Offline tomasssr

Kolikrát se mi už stalo se žralokem sedanem, že jsem u něj kufr zaskládal věcma až po okraj a pak to nešlo dovřít,takže zase všechno ven a znovu... :anz: Hold není nad starej dobrej Liftback (či kombi)
GALANT 99 100 Kw                    GALANT 92 80 Kw