GalantWeb

Hadice řízení + čidlo polohy škrtící klapky

Host · 12 · 4829

Nobody

  • Host
Koupím hadici řízení, která je funkční, hlavně ať neteče. Taky koupím čidlo polohy škrtící klapky, taky funkční. Něco za rozumnou cenu, kdyby někdo měl navíc :)
Hadice:


Offline Pepe

Co a kde teče kapalina ? V tom šroubeném spoji ?   A co je ze snímačem polohy klapky ?
« Poslední změna: 13.06.2016 - 21:26:30 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Nobody

  • Host
To přesně nevím, ale je celá mokrá a teče na řízení, kapalina sice neuniká, ale mechanik mi řekl, že by to bylo potřeba vyměnit.
Snímač funguje, akorát mi svítí kontrolka na palubce, psal to kdysi Radko78, že to nemá vliv, ale jsou pry o něco větší otáčky.
Psal (Radko78): Špatné čidlo - když po zahřátí klesnou otáčky   , rozsvítí se kontrolka motoru. Stačí se dotknout plynového pedalu a kontrolka zhasne.
Já to ještě neřešil :)


Offline Pepe

Někdy , kdy otáčky motoru nestoupají a neklesají během půl minuty , nemá cenu se takovými příspěvky zabývat a nezkoušet je aplikovat .  Rozsvícenou kontrolku na palubce vyřídíš diagnostikou - v konektoru OBD propoj piny 1 a 4  a zapni klíček na II. polohu . Poté by měla kontrolka blikat kody závad a podle toho zjistíš vo co jde .
 Pokud kapalina posilovače neuniká , tak nech umýt celý motor a zjistíš odkud se ten olej bere . Pokud se jedná o tlakovou hadici , tu by ti mohli udělat kluci z hydraulickýma hadicema . Zatím jsem se ale s prodřenou hadicí nesetkal , ale s prorezlou trubicí u řízení ano .
 Někdy stačí demontovat celou klapku a vyčistit - ale na klapce musíš nechat snímač polohy , nesmíš jej demontovat .  Špatně se nastavuje nulová poloha .
 
« Poslední změna: 13.06.2016 - 21:46:13 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Nobody

  • Host
Tak někdy zkusím ty otáčky a uvidím. Kde najdu ten konektor? V autoservisu mi to napojili na diagnostiku a vůbec jim to nic neukázalo, hold prý moje auto neuměj.
Myslíš tu trubici řízení ze které vede ta hadice?
Aha, tak na to ani nešáhnu :)


Offline Pepe

Konektor OBD je nad tvým pravým kolenem pod palubkou . To bys musel najít Mitsubishi servis , ty diag umí . Ono ta hadice gumová moc dlouhá není , od pumpy je ocel trubka kolem rozvodů - pak je napojena ta gumová hadice  asi 60 cm a pak je zase ocel trubka . A pak jsou na pístnici řízení 2 ocel trubice , někdy holt proreznou , když se kapalina nemění . :-D
Tady je celá soustava trubic a hadic řízení :
http://japancars.ru/index.php?route=catalog/mitsubishi&grp_id=37&area=M60&cat=B608S103A&mdl=EA5A&clf=SNGEDL6C&cfg_id=1&blk_id=130
« Poslední změna: 13.06.2016 - 22:00:36 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Nobody

  • Host
No, asi fakt teče ta hadice u spoje, koupím jí i s tou trubkou, tam dole to nepotřebuju, tak kdo by měl, ať písne.





Offline Pepe

Podívám se , něco tam bude ale horší je to z dopravou . :-D
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001



Offline Pepe

Tak bohužel , ani hadice ani snímač . Tohle ti moc nepomůže .
Ale tady ti ji udělají jak budeš potřebovat.   http://www.tubes-international.com/contacts.html
« Poslední změna: 15.06.2016 - 19:17:32 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Nobody

  • Host
To jo, ale i s tou trubkou jo? Ale to bude dražší než nějaká starší ne?


Offline Pepe

Ta hadice má šroubení na obou koncích , takže odpadá oceltrubka . Kup čistič brzd a očisti mastný konec hadice ,odšroubuj její držák,  abys viděl kde to teče a jak je hadice napojená na trubku . Celé by to mohlo stát  600-800 kč.
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001