Někdy , kdy otáčky motoru nestoupají a neklesají během půl minuty , nemá cenu se takovými příspěvky zabývat a nezkoušet je aplikovat . Rozsvícenou kontrolku na palubce vyřídíš diagnostikou - v konektoru OBD propoj piny 1 a 4 a zapni klíček na II. polohu . Poté by měla kontrolka blikat kody závad a podle toho zjistíš vo co jde .
Pokud kapalina posilovače neuniká , tak nech umýt celý motor a zjistíš odkud se ten olej bere . Pokud se jedná o tlakovou hadici , tu by ti mohli udělat kluci z hydraulickýma hadicema . Zatím jsem se ale s prodřenou hadicí nesetkal , ale s prorezlou trubicí u řízení ano .
Někdy stačí demontovat celou klapku a vyčistit - ale na klapce musíš nechat snímač polohy , nesmíš jej demontovat . Špatně se nastavuje nulová poloha .
« Poslední změna: 13.06.2016 - 21:46:13 od pepe »
三菱ギャラン 2,5l V6 24V Hamilton Silver reg.2001