Stručné nastavení ventilů: sundáš kryt hlavy a protočíš ručně motor. Jestli zastudena nebo zatepla, záleží na specifikaci výrobce (viděl jsem oboje
). Jak na nějakým válci střihají sací a výfukový ventil (vahadla), vybereš ten válec, kterej je symetricky ke středu motoru naproti, ten by měl v tu chvíli zrovna pálit jiskru. Na tomto válci nastavíš pomocí kontramatky a šroubu, co by tam měl být, vůli podle specifikace výrobce (bývá to cca 0,1-0,15 mm na sacím a 0,15-0,20mm na výfukovým ventilu, měřeno listovou měrkou), vzdálenost se měří nejlíp mezi vačkou a vahadlem. Projedeš takto všechny válce a toť vše
Opravte mě pls někdo, jestli jsem to napsal špatně, přeci jen jsem to už nějakej rok nedělal...
)
PS: kdyby existoval podobně stručnej návod na seštelování hydroštelů, tak sem s ním
))