GalantWeb

Ventily

Offline Pepe

A jaké jsou teda ty hodnoty na vůle ventilů pro Galanta 1.8 16V (93-96) a seřizuje se to na studenym nebo teplym motoru??
Dle APM-tec ------na  TEPLÉM motoru   sání-0,2 mm     výfuk - 0,3 mm .
Jestli to někdo chce dělat na studeném motoru , ať si odečte cca 0,03 mm od daných  měr .  :lipsread:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline kandry

Dle APM-tec ------na  TEPLÉM motoru   sání-0,2 mm     výfuk - 0,3 mm .
Jestli to někdo chce dělat na studeném motoru , ať si odečte cca 0,03 mm od daných  měr .  :lipsread:
Dík moc


Offline kandry

Dík moc
A ještě jeden dotaz prosím.co je to teplý motor? :-)


Offline Pepe

 Teplota motoru pro štelování ventilů  60-80° C , když ho nastartuješ a ještě neotevřel termostat .
Anebo když přijedeš s autem z cesty ,tak otevřeš haubnu a necháš motor 10 min. vyvětrat a můžeš pracovat . ^_^
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Jindřišák

Tak mě napadá, na to existuje nějaké udělátko, kterým se měří ta vůle? Protože podle tohohle obrázku http://www.galantweb.com/galantweb/modules/coppermine/displayimage.php?album=lastupby&cat=0&pos=4 to nevypadá vůbec obtížně :mellow:
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Máš pravdu. Podle obrázku je to úúúúúúplně jednoduchý. Po kliknutí na odkaz se mi ukázalo jen toto
"Zde není žádný obrázek, který byste si mohl(a) prohlédnout"  :laugh:
Radouš


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
Tak mě napadá, na to existuje nějaké udělátko, kterým se měří ta vůle? Protože podle tohohle obrázku http://www.galantweb.com/galantweb/modules/coppermine/displayimage.php?album=lastupby&cat=0&pos=4 to nevypadá vůbec obtížně :mellow:

že by ty plechové měrky na vůle  :D


Offline Jindřišák

Mohl by mě někdo seznámit stručně s postupem nastavení ventilů? Případně mě někam odkázat? Pořád váhám, zda to nechat servisu, nebo se do toho pustit sám. Dělal jsem na autě mnohem horší věci, ale tady nevím do čeho jdu.  ^_^
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Někomu raději řekni. Je to práce na 15min a máš jistotu že se ti nebudou podpalovat ventily a že nepřijdeš o výkon motoru. Špatně seřízený ventily dokážou ubrat pěkných pár koní
Radouš


Offline ada4

Stručné nastavení ventilů: sundáš kryt hlavy a protočíš ručně motor. Jestli zastudena nebo zatepla, záleží na specifikaci výrobce (viděl jsem oboje :)). Jak na nějakým válci střihají sací a výfukový ventil (vahadla), vybereš ten válec, kterej je symetricky ke středu motoru naproti, ten by měl v tu chvíli zrovna pálit jiskru. Na tomto válci nastavíš pomocí kontramatky a šroubu, co by tam měl být, vůli podle specifikace výrobce (bývá to cca 0,1-0,15 mm na sacím a 0,15-0,20mm na výfukovým ventilu, měřeno listovou měrkou), vzdálenost se měří nejlíp mezi vačkou a vahadlem. Projedeš takto všechny válce a toť vše :)

Opravte mě pls někdo, jestli jsem to napsal špatně, přeci jen jsem to už nějakej rok nedělal... :))

PS: kdyby existoval podobně stručnej návod na seštelování hydroštelů, tak sem s ním ;)))
1995 Galant 2.0 V6-24