GalantWeb

galant 4x4 motor 2.0gti 106kW , 1989- netáhne

Offline Pepe

« Poslední změna: 15.02.2011 - 21:39:19 od Drak Yoda »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline odos

myslíte že můžu napojit starší typ snímače polohy klapky (1988) na novější kabeláž a ECU (1992). stejné auto.jinak je vše identické.  nemůžu tu novější klapku nikde najít. našel jsem jen ten snímač(potenciometr)....má hodnotu 0- 5kohm, podle úhlu natočení. jinak SAS je klasicky zvlášť. není uvnitř snímače.


Offline Drak

Napojit to můžeš, jen je rozdíl v konektorech a nejspíš budeš muset napojovat kabely.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline odos

Napojit to můžeš, jen je rozdíl v konektorech a nejspíš budeš muset napojovat kabely.

ok, pohoda. Já vášnivý elektronik to zvládle levou zadní....

jinak jak jsem psal, nabízím za flašu pití nějaké díly za odvoz...je mi líto to zahodit. více v sekci díly.

a bude chtít někdo nějaké ty silentbloky ???


Offline Jindřišák

Škoda, kompresor klimy na 4G63 sem sháněl před půl rokem a platil jsem za něj nekřestanský prachy. Nevím jak je to s těma silenblokama, ale jestli se jedná o něco jako repas, možná by howler jeden užvil, měl jeden od motoru vymáčklej, ale to by ses musel domluvit s ním, třeba už jej sehnal -_-
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Drak

co je to za material na silenbloky? něco jako urethan? A potřebuješ celý silenblok a nebo by šly vyrobyt jen vložky s pouzdrama a do držáků bych si to už nalisoval v garáži?
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Si myslím že bude potřebovat celej kterej zaleje tou hmotou
Radouš


Offline odos

Škoda, kompresor klimy na 4G63 sem sháněl před půl rokem a platil jsem za něj nekřestanský prachy. Nevím jak je to s těma silenblokama, ale jestli se jedná o něco jako repas, možná by howler jeden užvil, měl jeden od motoru vymáčklej, ale to by ses musel domluvit s ním, třeba už jej sehnal -_-
no vidíš. já mám 2 volné, včetně výparníku, chladičů, trubek, chladič oleje, atd, atd..., kdyby někdo chtěl jsou i k mání el.zrcátka, el. stahovací okna, volant, sedáky,

Ty silenty záleží jak které. Materiál je polyurethan se složením pro automobilový průmysl. vývoj materiálu zabral asi 2 roky s pomocí jedné firmy. jinak pak už si jen volíš tuhost a barvu dle použití... repasovat se dají motorové silenty a to tak, že se vyčistí a zalejou. silenty do náprav se zalívají do přesných forem(jejich výroba je nákladná a vyplatí se pro min. 20ks). lis pak potřebuješ jen na vylisování starých. sportovní silenty jsou skládané s kluzným jádrem galvanicky ošetřeným. v silentu jsou zajištěny mazací drážky a těsnící kroužek proti nečistotám. No nedokážu si představit svoji závodní Hondu na sériovém podvozku. to auto dělá půlku za mě. a v sériovém provozu to na konfortu nepoznáš, jen je to prostě stabilnější. Testuji to na jednom sériovém autě, které je denně na cestách 2 roky a zatím bez poškození, beze změn. jednu stranu jsme dali tvrzenou gumu, druhou stranu polyuretan. guma už na některých místech začíná odcházet.


Offline odos

doplním příspěvek viz výše...
Na nápravy pro civilní použití tvrdost 75-85 Sha pro SPORT 85-92 Sha. pouzdra se liší konstrukcí. pro civil(náhrada série)- se zalitou střední trubičkou, nebo SPORT - skládaný ze dvou půlek+ s mazací drážkou + s volnou trubičkou. Ty silenty se dají vyrábět buď do přených forem vyrobených na soustruhu (vyplatí se při více kusech silentů) nebo do uni průměru a zbytek se ztočí na soustruhu( soustruh jen na tvrdost od 85 Sha). dále středová trubička (výroba opět soustruh-tj cesta+čekání+materiál, potom zinkovna+cesta). do náprav nalisuješ tlakem ruky, namažeš střed a ve svěráku vlisuješ trubičku(platí jen pro ty skládané silenty, tj sport provedení). ty jednolité "civilní" pak namažeš mýdlem a ve svěráku nebo pod lisem vlisuješ do ramene.
Motorové silenty. někdy pohoda, někdy trápení. dříve jsme zkoušeli i polyuretanové lepidlo na skla. to nám praskalo a odlepovalo se. silent se veme, očistí v nějaké agresivní sračce, natře leptadlem, z jedné strany se zakryje krycím plechem, utěsní silikonem a zaleje. pak se to vypéká nějakou dobu. Na motorové doporučuju tuhost pro "civil" 65-70sha pro sport 70-max 80sha.
Ale jak říkám. Ty silenty náprav je lepší vyrábět při více kusech a ty motorové, tam je to celkem jedno...
Dá se to vyrobit i svépomocí, kdy si člověk dodá vyrobenou formu, kterou si na základě výkresu sám ušušní, dokáže si vyrobit sám trubičky a já zajistím jen zalití PU...klesnou náklady a mě starosti... ^_^ však vzorky jou na té adrese výš v článku....


Offline odos

tak vyměnil jsem včera komplet motorovou elektriku i s ECU, musel jsem měnit i cívky, nějakej modul pod cívkami, snímač klapky jsem napojil barvu na barvu, protože nemám tu novější klapku(mám jen snímač). kdyby ji někdo měl, koupím. Zarazila mě hodnota (starého snímače polohy klapky). v zavřeném stavu je hodnota 1 kohm při plně otevřeném kolem 4,3 kohm. hodnota snímače z novější klapky je 0 - 4,5 kohm. nicméně, udělal jsem i tak test. nastartoval, postupně nabíhaly otáčky motoru až do 3500ot., řev jak prase a nefunguje otáčkoměr. nic jsem zatím nenastavoval. asi budu potřebovat určitě tu klapku, pak nějak zapojit otáčkoměr. snad nebudu muset měnit i elektriku pod palubovkou... v té staré verzi elektriky nějaké dráty přebývaly, ale spousta konektorů nebyla zapojena. ještě jsem zpozoroval, když jsem chtěl nastartovat podruhé, nerožla se kontrolka motoru a auto nestartovalo. znovu, znovu a pak se rožla a běželo. až bude čas. musím to prolézt.