Jsem zde opět, tentokrát s řešením. Byly to opravdu elektrolyty v řídící jednotce (děkuji Jindřišákovi za navedení správným směrěm
). Pod kondenzátorem (na horní straně desky plošných spojů) 100µF/16V byla elektrolytem vyžraná krásně kulatá ploška, proto jsem si myslel, že jde pouze o prokovený otvor. Jeden vývod tohoto kondenzátoru byl na horní straně tedy nezapojený. Po správném zapojení, osazení do auta, připojení akumulátoru, otočení klíče v zapalování kontrolka check engine normálně zhasla no a potom bezproblémový start - motor šlape jak hodinky. Toto poznání ovšem nebylo zadarmo, stálo mě 100 euro+dopravné. Koupil jsem řídící jednotku v Holandsku - mimochodem nefunkční s úplně stejnou vadou, po vyletování výše uvedeného elektrolytu v koupené řídící jednotce jsem přišel na to, že má být zapojen z obou stran. Rekapitulace: nejezdil jsem 2 měsíce, koupil jsem špatnou řídící jednotku za 3000,-Kč a po výměně 4 kondenzátorů za 5,-kaček auto jezdí.