GalantWeb

Vyhodnocení vyblikaných kódů

Offline Pepe


chi chi... :angel: :lipsread:
Ano synku , zazipuj, též tě to čeká ---- no ale co ??  :o :P :P
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Pepe

hi hi...  :D :D
Vždycky včechno pro sychr zálohuj tak jako já. Vyplatí se to. Třeba záloha na sud je 700, na lahváča 3kč/kus  :D
Časem to poznáš - plotny rozházené - defrag ani ma sáž nezabere  , já čtu ale hlava nebere . Tak Vám nevim  :o :undecided: :undecided: :mellow:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Libor_S

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 9
Jsem zde opět, tentokrát s řešením. Byly to opravdu elektrolyty v řídící jednotce (děkuji Jindřišákovi za navedení správným směrěm ^_^). Pod kondenzátorem (na horní straně desky plošných spojů) 100µF/16V byla elektrolytem vyžraná krásně kulatá ploška, proto jsem si myslel, že jde pouze o prokovený otvor. Jeden vývod tohoto kondenzátoru byl na horní straně tedy nezapojený. Po správném zapojení, osazení do auta, připojení akumulátoru, otočení klíče v zapalování kontrolka check engine normálně zhasla no a potom bezproblémový start - motor šlape jak hodinky. Toto poznání ovšem nebylo zadarmo, stálo mě 100 euro+dopravné. Koupil jsem řídící jednotku v Holandsku - mimochodem nefunkční s úplně stejnou vadou, po vyletování výše uvedeného elektrolytu v koupené řídící jednotce jsem přišel na to, že má být zapojen z obou stran. Rekapitulace: nejezdil jsem 2 měsíce, koupil jsem špatnou řídící jednotku za 3000,-Kč a po výměně 4 kondenzátorů za 5,-kaček auto jezdí.


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
TAK gratulace, aspon máš co prodávat, někdo tu ŘJ. určitě bude časem potřebovat.