GalantWeb

rozvody...

Offline medvede

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 92
ďakujem Vám -Drak a Integer.
for Integer:ja som pod tým bublaním myslel ten nepravidelný chod motora.A to čo si mi napísal to ma tiež napadlo-ten tesniaci krúžok.Tak ako si napísal išlo by to dole do olej vane ....a odvetraním ventilov von. Ale toto je všetko OK nič viac von nefučí v tomto smere je to OK.
for Drak:no veď ale práve preto že to má ten nepravidelný chod tak to neviem tú klapku zoradiť tak ako by som chcel a ako má byť.Vtedy ako si mi písal s tým bimetalom , tak sa nato musím pozreť či mi to nerobý bordel.Ono to ide pekne až po zahriatí , vtedy to otáčky drží - akotak , ale iba za pomoci toho SAS šrubu (doraz alebo jak to nazvať).Už skušam všetko možné ale neviem si rady.

Najskôr to vizerá tak,že bude musieť ísť dole hlava a pozreť sa nato či su ventily v poriadku.Mam podozrenie,že tam dačo bude nedobre.Až si budem istý že hlava+ventily a sedlá ventilov su OK , tak budem musieť chybu hladať ďalej.Isté je to , že v elektrike to na 99% nebude.


Offline medvede

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 92
Takže problém ja rozlúštený.Niesom práve nadšený ale už viem prečo to blblo a aj výsledok na seba nenechal dlho čakať po nastavení rozvodou.Takže asi takto to opíšem keby náhodou mal niekto, niečo ako ja za problém tak si to aspoň pozrie a bude vedieť čo a ako.
V predchádzajúcom príspevku - MOTOR NA GALIM   som sa pýtal či niekto nevie načo sú tie kanáliky v hlave a tie akoby malé vantily viď foto.No tie kanáliky s tými akože ventilmi sú na spalovanie výfukovích plynov ale len malého množstva,niečo ako EGR.A mne sa jeden ten ventilok(je to skôr ako ihla,ktorá v určitom cikle- ,,sanie" prepustí malé množstvo výf.plynov z vedlajšieho válca) zasekol a ostal v polohe OTVORENÝ a preto ten motor mal také zvuky a nepravidelný chod.Najviac trpel 1 válec ale spolu s ním to nemalo dobrý vplyv ani na 2- teda ten vedľa neho(spojené sú tým kanálikom na ktorých koncoch sú tie ventilky/ihly.Samozrejme že aj spotreba nebola nejako dobrá.
No a kedže som nastavil rozvody na risky(lebo boly rozhádzané) auto zrazu ožilo a aj tlaky vo valcoch stúply tak ten zaseknutý ventilok to už nevidržal a praskol a vyhodilo ho to vedla pružiny sacieho ventilu.tiež foto. V dôsledku toho cez dieru čo po ňom ostal v hlave tak do spalovacieho priestoru vo valci tiekol olej a začalo to dimiť ako lokomotíva.Takže auto ostalo v robote a čaká ma asi nasledovné:
1,hlava valcov musí ísť dole aby som vybral ten druhý odlomený kúsok čo tam ostal.
2,pokúsiť sa zohnať ten ventilok,alebo všetky 4 ventilky demontovať a nejako ich zaslepiť natrvalo.(našiel som jedného týpka cez net a on mal presne to isté na aute a presne tak isto sa mu to posralo a vyriešil to zaslepením a auto ide dokonca ešte o trošičku živšie ako predtým)
3,potom to dať znova dokopy a dúfať že sa už nič tak pekné nezopakuje!!! :evil:
Pre Draka som urobil 3 fotky lebo vraj dačo také ešte nevidel,ale možno som to ja v predchádzajúcom článku zle opísal a tak ma mohol zle pochopiť.
A ešte otázka na záver.Dajú sa tie malé otvory po tých ventilkoch v prípade ich demontáže zavariť? Aký je to materiál-myslím tým hlavu válcov.Vyzerá to ako železo , ale nieje to nejaká ,,zliatina" abo dačo také??
« Poslední změna: 11.06.2007 - 08:42:33 od medvede »


Offline Drak

Hlava je z hliníkové slitiny. Odvez bych to někomu, kdo vaří hlavy.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline medvede

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 92
Tu som pre Draka sfotil tú moju hlavu aj s tými zázračními kanálikmi + tu vidno tie ,,ventilky" čo mi s tuho jeden pošiel do r...
Len pre zaujímavosť na iných hlavách som sa s tým ešte nestretol.
Takže tak!! :lipsread:


Offline VMK

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 37
tak to mas presne ten problem s otocenou olejovou pumpou o 180°, ja som mal rovnaky problem, a predtym to nerobilo, hlavne okolo 80Km/H a viac to bolo strasne, Drak uz niekde spravil aj foto ako to zistit-je tam skrutka, ktoru odskrutkujes a nieco tam strcis(srobovak, etc...) a ked vlezie viac ako 3cm tusim(samozrejme ked to mas vsetko na ryskach nastavene), tak je to OK, ak nie treba kladku olejovej pumpy otocit o 180°
Galant GTI-16V FWD sedan  r.v. pravdepodobne ´89


Offline medvede

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 92
Tak chlapci už to ide ako DRAK.
Dal som to dnes dokopi a auto šlape ako hodinky :D
Tie zázračné ventilky išli von a dierky po nich sa zavarily. Auto ide o trošku lepšie ako predtým.O hodne lepšie.Chod je pravidelný , motor krásne šlape -netrhá s ním...
Zajtra nastavým klapku a bude to OK.
Všetkým čo maly strpenie mi odpovedať a snahu poradiť velké DÍÍÍK !!!
Bodaj by bolo takýchto ludí stále viac a viac.
Velké poďakovanie patrí pre Draka , Integera , Begyho ...
Je mi cťou byť členom v takomto fajn ,,klube" -_-
« Poslední změna: 13.06.2007 - 23:03:53 od medvede »


Offline LivArt

takhle to dopadá když se používají levný díly: