GalantWeb

Záměna vstřiků

Offline Howler

Zdravím, vrodil se mi v hlavě nápad, že bych zaměníl sve vstřiky z 2.0 V6 za 2.5 V6. Je to reálné?


Offline Benytrans

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 628
Jestli mají větší průtok, tak jednotka zkrátí dobu vstřiku na základě údajů z lambdy...
Mitsubishi Galant  2,0l r.1992
Renault Scenic 1,6 16v 79kW r. 2000

Benytrans@seznam.cz
Milovice (u Nymburka)


Offline Howler

prave se nikde nemužu dočíst, jaký průtok mají a zda mají venkovní prumer stejny aby tam pasovaly.


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Leda by si tam dostal i víc vzduchu
Radouš


Offline Howler

no mam KN filtr, ale nevim jestli s nacasovanim nebudu muset něco dělat :undecided:


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301

Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
a co si od toho slibuješ? Důvod?
No on určitě chce aby to víc jelo
Radouš


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
No on určitě chce aby to víc jelo

když vymění vstřiky na svém motoru za větší, auto mu nepojede vůbec,leda by upravil - zkrátil IPW v mapách ECU
pak to auto pojede stejně jako jelo s malými vstřiky,protože duty cycle u těch seriových vstřikovačů bude tak do  70% .. to znamená ,že jestli má V6 galant seriový výkon 163k jeho seriové vstřiky zvládnou daleko vyšší výkon řekněme 200koní (odhad) takže záměna vstřikovačů je na seriovým motoru asi zcestná.  

ještě bych doplnil,že záměna za o dost větší vstřikovače přinese určitě víc negativ,jako pozitiv.. především u volnoběhu,kdy ty IPW už sou opravdu krátké a ty vstřiky na ně nejsou schopny vůbec reagovat
« Poslední změna: 13.04.2011 - 17:49:03 od blazen »


Offline Jindřišák

Moc temu nehovím, ale dle myho rozumu by to potřebovalo víc vzduchu a s tím KN filtrem se dokažou vyrovnat i seriovy vstřiky.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Jindřišák

Napsal jsem blbost :D ve vyšších otáčkách to podle lambdy nejede, takže by to nějakou kapku paliva navíc sneslo, ale když dáš větší vstřiky, tak to může dávat paliva až přespříliš ne? Je to podle mě hloupost
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
ještě jednou a jednoduše.. seriové vstřiky jsou poddimenzované..takže žádný filtr ani nic podobného jejich potenciál nevyužije... naopak v serii bývá AFR poměrně bohatá... zřejmě z bezpečnostních důvodů.

Problém s palivem u starých aut způsobují pumpy,filtry a deformované porubí..možná špinavý vstřikovač,ale stím sem se nikdy nesetkal a moc o tom ani nčetl. Vstřiky samotné a jejich parametry na seriových motorech zvládnou větší zátěž než s jakou v té seriové podobě pracují..

problém výkonu je jak si poznamenal ..kyslík.. toho se do válců dostává víc obtížně.


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
a ano když jen tak vyměníš vstřiky za větší tak s jistotu nenastartuješ.. právě proto,že ti to zalije válce ..

jinak podle mě 2,5V6 a 2,0R4 budou mít stejně velké vstřiky...jen odhad. .


Offline BlackJack

Já bych odhadoval, že vstřikovače mezi 2.0 a 2.5 budou prakticky stejné.

Když je větší obsah motoru, neznamená, že budou i větší vstřikovače.

Obsah 1 válve u 2.0 je 500ccm a u 2.5 je 416ccm. Který teda potřebuje více nakrmit ? :undecided:

Jen na to jdu selským rozumem, a tahle informace může být zcestná.
Mitsubishi Galant - 2.0 (100kW) - 4G63


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Já bych odhadoval, že vstřikovače mezi 2.0 a 2.5 budou prakticky stejné.

Když je větší obsah motoru, neznamená, že budou i větší vstřikovače.

Obsah 1 válve u 2.0 je 500ccm a u 2.5 je 416ccm. Který teda potřebuje více nakrmit ? :undecided:

Jen na to jdu selským rozumem, a tahle informace může být zcestná.

Tak teď si nás tady setřel všechny. Zapoměly jsme že je tam rozdíl v počtu válců a ne jen v obsahu
Radouš


Offline Benytrans

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 628
Jenže Howler nemá 4válec  :D To napsal Blazen  :laugh:
Mitsubishi Galant  2,0l r.1992
Renault Scenic 1,6 16v 79kW r. 2000

Benytrans@seznam.cz
Milovice (u Nymburka)


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
ty vstřiky budou stejný na všech těch 2-2,5NA motorech.. ale to je jen odhad,netuším,zda mitsu tam použilo stejný.. turbo bude mít jiný

hlavně velikost není u vstřiku jediný parametr