GalantWeb

+12V v motorovém protoru po otočení klíčku

Offline BlackJack

Zdravíčko,

potřeboval bych nasměrovat, kde najdu vhodný vodič +12V k připojení DRL světel.
Momentálně se mi DRL rozsvicují při zvýšení napětí po nastartování, po chcípnutí motoru DRL ještě 2 minuty svítí, než klesne prahové napětí baterie. Tohle sebou nese v zimním období nedostatek - svítí to a lidi chodí s tím, že jsem si nevypnul světla  :-D ](-:

Jedná se konkrétně o motor 4G63 (2.0l, 100kW, r.v.2000). Stačil by mi jeden spínaný vodič po otočení klíčku. Do kabiny řidiče se mi pro něj ale nechce. Nějaký tip ?
Mitsubishi Galant - 2.0 (100kW) - 4G63


Offline jorgin

Třeba na přívodu ke stěračům a nebo je vpředu na pravé straně za plnícím hrdlem nádoby ostřikovačů v blatníku schovaný konektor k relátku ostřikovačů světel a v něm je jak stálý proud, tak i proud přez klíček....


Offline BlackJack

Třeba na přívodu ke stěračům a nebo je vpředu na pravé straně za plnícím hrdlem nádoby ostřikovačů v blatníku schovaný konektor k relátku ostřikovačů světel a v něm je jak stálý proud, tak i proud přez klíček....

Ten konektor ostřikování světel mě zaujal. Zkusím ještě podívat do elektroschema ke Galantovi. Celkově je motor prošpikovaný kabely, které po otočení klíčku dají +12V. Nicméně třeba tahat napájení pro DRL ze vstřikování by asi nebylo to pravé, proto hledám tuhle variantu.

Minulou zimu lidi zvonili i na firmu, že "nějakému" autu svítí světla.  :-D ](-:
Mitsubishi Galant - 2.0 (100kW) - 4G63


Offline jorgin

Tenhle konektor má jednu velkou výhodu, že je skoro v čumáku auta a odpadá tahání dlouhých kabelů...ovšem pokud ho ovšem nechceš využít k dodatečné montáži ostřikovačů světel :-)


Offline jorgin

tady je takový obrázek, kde ten konektor hledat...


Offline BlackJack

Jo, představa dobrý dík. Grafické schema je super, mrknu na to zítra.

Jen aby tam skutečně byl. Vím třeba na Fiatech, příp. Fordech existovala tzv. elektrická předpřírava. O co šlo?

Koupil sis auto, které mělo 3-4 stupně výbavy. Když si zvolil social edition, elektrika byla jednoduchá, všechny konektroy byly obsazeny. Ale jakmile si zvolil výbavu o stupeň víš, auto mělo natáhnuty všechny vodiče jako předpříprava pro vyšší stupeň výbavy a dovybavení vozu.

Můj Galant je ve verzi GLX, tedy ta nízká výbava  -_-
Mitsubishi Galant - 2.0 (100kW) - 4G63


Offline jorgin

vím o čem mluvíš, ale u mišáků to bylo vždy jinak, zdůrazňuju bylo....i v největší sociálce byly natahané kabely a to třeba i svazky na elektrické stahování oken, které např u Colta model 88-92 byly tak v každém stém autě....to ještě byla doba, kdy se tak nešetřilo, dneska je kabeláž podle výbavy, ale jestli Tě uklidním, je to součást hlavního svazku a pokud vím, tak tahle větev je v každém žralokovi...



Offline jorgin