GalantWeb

Nejde nic

Offline Gary81

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 32
  • Galant 1.8 GLSi r.v. 12/1993
Zdravím, mám na Galantu centrál prorpojený s dálkou a originál alarmem, už dřív se se mi stávalo, že když byla slabší baterka, tak začal houkat, nebo se jednou za čas sám od sebe spustil, když auto stálo na dvoře, když jsem jel s autem naposledy, tak se mi stalo, že mi za jízdy chcíplo, zhasly všechny kontrolky, ale jen na vteřinu, a motor běžel dál a auto jelo. Ale jsem s ním měsíc nejel, a nemůžu ho rozchodit :mad: Nejde vůbec do ničeho proud, nesvítí kontrolky, ale občas svítí tam proud jde, ale málo, osvětlení ve dveřích někdy svítí, ale málo, a pokud chci startovat, tak zhasne (baterka je dobrá), a občas se někdy slabě rozsvítí kontrolky, ale taky jen slabě. A ozývají se jakoby pod volantem, spše někde jak je reprák pískavé zvuky, ale také jen někdy, trochu to připomíná cvakání. Pokud si pamatuji, tak se mi někdy ozvalo po odemčení pípání, myslím dvakrát po sobě. Přijde mi, jako by to mělo snahu pípnout. Jo a ještě jsem sirénu k alarmu odpojil, ale jen kabelově, ale to by asi nemělo vadit. Pořád to totiž houkalo, ale taky místama víc a míň, a místama vůbec. Poradí mi někdo čím by to mohlo být.
PŘEDEM DÍKY -_-


Offline Pepe

Pro dnešní den jen jedna rada : baterii na nabíječku . S vybitou baterkou narozchodíš žáné afto.
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline LivArt

Nemá to (jako součást alarmu) nějaký blokovací relé? Tomu by odpovídalo i to cvakání...


Offline Werewolf66

mno ja nevim, ja bych zmeril odber z baterky, tohle se mi zda jako nejakej zkrat na kabelazi nebo v jednotce alarmu, ale jen hadam, muze to byt jen nejaka banalita
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Drak

podle popisu to s alarmem nebude mít až tak společného. Tohle bude bud vyhřáta 100A  nebo 80A pojistka a nebo někde špatná kostra od baterky.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Gary81

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 32
  • Galant 1.8 GLSi r.v. 12/1993
Baterku jsem vzal samozřejmě rovnou z nabíječky, i jsem ji přeměřil, kostra je v pohodě, na ty pojistky se zkusím podívat. A nemáte někdo tušení, jak se úplně odpojí alarm, je tam akorát pro zlost :mad:


Offline LivArt

Blbě, musíš najít, co všechno to kde přerušuje. A dobrá kostra není jen vlastnost karosérie, ale i těch bodů, ke kterým jsou připojený spotřebiče ke karosérii.


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Já měl pojistku na odpojení alarmu pod volantem u levého kolena, kde je kastlík na pojistky a u nich byla ještě solo pojistka na volných drátech pro alarm, asi to nebylo origo.


Offline Gary81

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 32
  • Galant 1.8 GLSi r.v. 12/1993
Tak drak měl pravdu -_- Bylo to 100A pojistkou. S tý pojistkový skříni co je v motoru byl urezlý přívod ke 100A pojistce. Bylo to zrezlé jenom tam, ostatní netknuté. Dostála se tam voda od kola, a díra nebyla vidět, byla pod tím plastem. To asi taky vysvětluje problámy s alarmem, dostával málou proudu, proto při poklesu napští začal houkat.

Díky všem za rady  :roll:


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Tak drak měl pravdu -_- Bylo to 100A pojistkou. S tý pojistkový skříni co je v motoru byl urezlý přívod ke 100A pojistce. Bylo to zrezlé jenom tam, ostatní netknuté. Dostála se tam voda od kola, a díra nebyla vidět, byla pod tím plastem. To asi taky vysvětluje problámy s alarmem, dostával málou proudu, proto při poklesu napští začal houkat.

Díky všem za rady  :roll:
:mellow: ^_^ :mellow: