GalantWeb

klepani 6G72

Offline Fabregas

Zdarec klepani se ozyva v mistech skrtici klapky egr ventil nebo nekde zezadu v tech mistech jde to slyset na volnobehu a strasne nepravidelne nekdy to zacne a po chvili zas jak kdyz utnes a nic na zvysene ti nejde slyset mozna pres hluk motoru nevim vazne.Nevite co to je?


Offline Fabregas

Ještě dodám že to není pokaždé co nastartuji z 10 startů cca třeba 2X a až po nějaké chvíly ne hned


Offline Pepe

Za klapkou sání nic není - kromě držáku sacího potrubí . Máš dotažené šrouby ?   EGR je naproti klapce - na druhém konci sání . Sáhni a hledej co je volné .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Drak

taky ti mohl odejít mechanismus přepínání délky sání a pak servomotorek vydává zvuky, jako když strčíš klacek do drátů jízdního kola. Další věcí, která dělá podobné zvuky je magnetický selenoid od podtlaku EGR ventilu.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Fabregas

To má měnitelnou délku sání????  :o  :o  To mě zajímá měl bys k tomu více info co a jak?  -_- 


Offline Drak

To se tu řešilo kdysi dávno, možná by to šlo najít někde v historii fora. Jinak na levém boku sacího potrubí je servomotorek a snímač polohy vnitřních klapek v sání. Ty jsou řízené jednotkou motoru a nasávaný vzduch směrují do kratší a nebo delší větve sání.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Fabregas

Ok díval jsem se na schéma a nic moc o tom neni a chtěl bych se zeptat jestli jde nějak prekontrolovat zda funguji tak jak mají


Offline Trewor

Jen takovej dotaz.
6G72 jsem našel, že je 3.0 V6 co dávali do americkejch žraloků jestli se nemajlim. To je origo motor v kulaťákovi?
Co jsem koukal tak do kulatýho dávali V6 nějakou 1.8 V6 a 2.0 6A12
půllitr navrch pokud by se to dalo jednoduše přehodit by nebyl špatnej :angel:

Překontrolovat by to šlo pokud je to ovládání venku, tak ho odpojit, dát do polohy kdy to jede přes kratší sání pro vysoký otáčky, zafixovat a zkusit si jak to jede v nízkejch. Pokud to v nízkejch nepotáhne tak jak předtim tak ne to špatně.
Ale to je jen teorie někoho kdo ten motor nikdá neviděl :undecided:



Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Drak

ono to je správně 6G73, ale většinou to má všechny kurvítka stejný jako 6G72. Funkce se kontroluje dost problematicky. Všechno to je zakrytovaný a ukrytý uvnitř sání. Ven kouká jen hřídelka a na ni je našroubované servo a snímač polohy.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Fabregas

Tak jsem to vyzkousel zkusil jsem pootocit motorek tak aby klapky byly stale na vysoky vykon a motor me pripada daleko vic pruznejsi a zmizela takova pauza kolem cca 4 tis. otacek kterou jsem citil pote jsem to dal jak to bylo a projel znovu a fakt tam jde vidět zlepseni tak se chci zeptat co vy na to??? A pak jsem to znovu predelal na vysoky vykon a nechal to tak co myslíte????  -_-  -_-


Offline Drak

no to přepínání není o tom, že to přepne na nějaký větší výkon :) Jen je optimalizována délka sacího potrubí v závislosti na otáčkách.

Spíš jde o to, jestli zmizela příčina klepání a pazvuků.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Trewor

Jde o to, že při nízkejch otáčkách potřebuješ aby vzduch šel užšíma, delšíma kanálama vyšší rychlostí a s většíma turbulencema co zajistí lepší promíchání benzínu se vzduchem a tak se ho tam nasálo víc, což ti má zajistit lepší krouťák odspoda. Ty by ale při vyšších otáčkách měly malou prostupnost a tak se přepne na širší, kratší kanály co maj menší odpor a dovolej vyšší výkon.

Ta pauza bude právě když už přestávaj stačit kanály.

Takhle to má menší odpor sání a asi i víc koníků ale krouťák šel určo dolu a i spalování nebude tak dokonalý jako když to funguje jak má tak že by moh bejt problém na emisích kde to testujou právě v nízkejch otáčkách
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Fabregas

Zatím klepání neslysim tak uvidíme...


Offline Fabregas

me prijde ze ze spoda to tahne furt stejne...


Offline Boysukatid

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 2
Thanks for the message. It is a very good thing for me to lern