GalantWeb

Topení po Xté

Offline Don_Mierda

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 84
po startu auto topi pořad na plmo i když je na min. a asi po 20 minutách přestane topit uplně, čím to? do toho se ztrácí i voda ( napadá mě pumpa nebo těsní) u topení si nevím pořad rady


Offline Fabregas

Auto topi naplno hned po startu? Vzdyt to prece nemuze ani jit snad....  Ale to tesneni pod hlavou bych taky typl


Offline Pepe

Topení je napojeno na motor přímo, tudíž první teplá voda jde do topení .Závada bude v regulaci klimy. Dole pod pylovým filtrem je termočlánek - resistor . Zkontrolovat a proměřit .
Voda - nemáš vodu v oleji?   Pak může téct kolem pumpy na rozvod .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Don_Mierda

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 84
Topení začne valit na plno až po zahřatí motoru, regulovat se to trochu dá, stáhnutím na minimum, jinak ten resistor se mi najit nejak nepodařilo (pokud je to pod kastlíkem). Co se týče vody tak to začalo tak nějak zlobit po vyměně hadice- nevim jestli tam bude nějaka souvislost, víčko i pod ním je čiste, rozvody sem odkrytovany neměl ale zespod od nich nic neteče, kolem smešovače taky suchy, v  chladiči nasypanej alu prášek takže by taky prosakovat nemusel, ikdyž se z nej chvilema odpařovala voda (muže byt pocasim). V normalním provozu a po městě je auto v poho, spíš se toto vše děje vetšinou až se to pořadně natlakuje na danici (jizda do 140km) ...


Offline Pepe

Resistor objevíš při výměně pylfiltru, je pod ním a připojení má zespodu .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Don_Mierda

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 84
tak resistor bych měl pokud je to ta věc zespod, na tom černým boxu na levo, jen nevím jak ho proměřit


Offline Pepe

Workshop manual :
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Don_Mierda

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 84
tak to vypada přece jen na chladič. Neví někdo o nějakem prašku do chladiče, ktery je hrubší a dokáže utěsnit i vetší ďurku?


Offline Pepe

Jediný prášek - prašule na nový chladič nebo vrakáč  . ^_^
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Jindřišák

Jestli to není někde na plastovým spoji, tak můžeš zkusit chladič vyndat a zakápnout cínem pomocí hořáku, mě se to celkem osvědčilo. Ty prášky nefungujou, ucpe co nemá a díra zůstane..
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Trewor

Záleží kde na chladiči. Pokud je to žebro, tak pokud to půjde zapájet nebo ho objetovat, zahnout kleštěma a zapájet.
Pokud boky, tak nejlepší si sehnat někoho kdo vaří hliník.
Ale novej je novej...i když za ně chtěj často nesmysl
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4