GalantWeb

Tlak paliva

Offline Integer

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 229
    • youtube.com
Aký má by
Mitsubishi Lancer 1.5GLXi 8V 1990 (7'x15' MOMO X 205/50/15)
http://www.youtube.com/profile?user=integer5


Offline Drak

hodnoty na 4G15 přímo nemám.

4G13
při odpojeném podlaku regulátoru: kpa (kg/cm2 , psi)  330-350 (3.3-3.5 , 47-50)

při zapojeném podtlaku regulatoru: kpa (kg/cm2 , psi)  270 (2,7 , 38)
« Poslední změna: 29.08.2005 - 20:27:01 od Drak »
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Integer

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 229
    • youtube.com
Niekde na nete som našiel, že tlak by mal by
Mitsubishi Lancer 1.5GLXi 8V 1990 (7'x15' MOMO X 205/50/15)
http://www.youtube.com/profile?user=integer5


Offline Drak

Ještě zapátrám, jestli nemám přímo na 4G15.
Jinak ty hodnoty jsou přibližně stejné. Podtlakový regulátor by měl být stejný na 270 kpa
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Integer

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 229
    • youtube.com
Mám ešte otázky. V servise mi povedali, že mám prive
Mitsubishi Lancer 1.5GLXi 8V 1990 (7'x15' MOMO X 205/50/15)
http://www.youtube.com/profile?user=integer5


Offline Drak

Tlak lze změřit nejlépe odpojením přívodní hadičky paliva od vstřikovací lišty a nebo vstupu do jednobodu a napojením na tlakoměr, který má příslušné rozpětí měřených hodnot.

Nastavení požadovaného tlaku by měl zajistit regulator tlaku paliva a přebývající palivo přepustit zpět do nádrže. Nevím jak je to přesně u 4G15.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Integer

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 229
    • youtube.com
No a tu nastáva m
Mitsubishi Lancer 1.5GLXi 8V 1990 (7'x15' MOMO X 205/50/15)
http://www.youtube.com/profile?user=integer5