Zdravim pánové,omlouvám se že zakládám nové téma na věc co už se "asi"řešilo ale vzhledem ktomu že to už je nějaká doba tak to oživím.
Po výměně komplet spojkové sady..(přítlačák,lamela ložisko) od LUK na 2,5V6 stále bojuji s hydraulikou spojky.
Spojkový pedál klade i po xtém odvzdušnění dle mě minimální odpor..ve srovnání se spojkama u dvoulitra,opel corsa,R.Laguně jsou zmíněné značně tvrdé.
Jak fungovala předtím nevím bo jsem auto koupil s vysypaným ložiskem převodovky a spálenou spojkou a jel stím můj mechoš ale i mu se to nezdá být cajk.
V praxi to "jakštakš" funguje.Prostě vypíná a zapíná.
Zkoušel jsem následující:1)Nový pomocný spojkový váleček
2)Přetěsněn hlavní spojkovej válec..(opravná sada)
3)Xkrát odvzdušněno na různé způsoby
4)Pod pístek pomocného válečku jsem dal podložku bo se mě zdálo že
mezi vypínací pákou a tou tyčinkou je velká vůle
I potom všem jde spojkovej pedál stále stejně lehounce téměř bez odporu oproti jinej autům.
Takže se ptám: 1) je normální že 2,5V6 žralok má tak "přeposilovanou" spoj.hydrauliku nebo je
něco špatně?
2) Je normální když při odvzdušňování spojky když se našlape já povolím
odvzdušňovák trocha odteče já utáhnu a po uvolnění nohy pedál zůstane na
podlaze?Až se pak ručně zvedne tak už funguje"normálně"
3) Zkoušel někdo "přemostit" tu pytlovinu na tlumení hydr.rázů?..což asi taky budu
časem zkoušet