Než seženu místo kde půjde dělat hybrid 6g a 7g 4x4 Galantů tak jsem si koupil na blbnutí Colta CA.
Je teda vobouchanej, zanedbaná údržby, mrtvý gumy a vevnitř jezdili psy ale je to zábavný poskakovadlo.
1) jsem nějak nenašel váhu vzduchu. Tak jak to zjišťuje kolik ho tam jde sakra
2) moc nedrží volnoběh
Nemáte někdo workshop? Na mitsu klubu jsem ho přehlídl nebo nevim.
Zatím jsem tam nechal vyměnit přední okno, vyměnil mot.olej (už tam bylo jen na špičku měrky), vycucal hnědej hustej hnus co byl místo brzdovky, vyčistil nádobku a protlačil tam 0,5l nový DOT3. vyčistil jsem i nádobku na chladičku (taky extra kentus) ale šroub u termostatu co bych tipl na odvzdušňění je na velkej imbus co nemam.
Jen bych potřeboval sen tam nějakou věc jako řidičovy dveře, zadní mlhovku atd. V Mlčechvostech to asi mít nebude. Tušíte kde jinde abych nejel přes 1/2 republiky?
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4