GalantWeb

1.sivenblok ? 2. plavání celého galoše

Offline Fechtlari1

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 134
Zdravím,
první věc, při rozjezdu  " hrabání "se galant rozvibruje, skáče.
Přední sivenblok co je na příčce pod motorem, vynadán a do něj vyrobená vložka pro šroub M10. Netuším proč i v katalogu ND je sivenblok   s dírou pro šroub min. M15. Když do držaku na motoru  se vejde šroub max M10.

2. proč galant se všemi novými tlumiči i pruzinami plave po nerovné silnici.
Nápravy v pořádku bez vůlí.

Děkuju za rady, postřehy.


Offline Severín

Taky mám nový tlumiče i pružiny, taky ramena a čepy, přesto to bouchá a plave. A důvod? Mrtvý axiální táhla a čepy, jsou tam dost velký vůle, už jsou na cestě nový, tak snad to pomůže...


Offline Fechtlari1

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 134
Axialy nové, nové čepy i stabilky. 
Nic neklepe , ale plave.
Při prudkém rozjezdu, jakoby motor chtěl vyskočit z auta.
Uložení motoru, komplet zkontrolovano.


Offline Sir Dag

poslední tři dny my též děsně plave auto...že by vítr?
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Pepe

 Kdy jste dělali geometrii anebo kontrolovali zadní ramena ??
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Sir Dag

jedině, že by upadlo..takhle naráz z ničeho nic a hodně....u mě to bude něčim jiným..nevím jak u Fechtlariho
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Trewor

Plavání - nervozní auto je kombinace hodně věcí. Od kol - dostatečný nafouknutí, (čím vyšší guma tím hůř) a aby byly fakt kulatý(může v nich prasknout kostra - výztuha), ložiska - vůle v kolech, vůle v ramenech, nápravnici, korozí změklá kastle se víc kroutí, unavený stabíky, pružiny a hlavně tlumiče, vůle v řízení a pak taky geometrie.
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Pepe

 Je dost možné , že to neudrží hydraulika . Ještě to budu pozorovat , ale totéž dělá i mé afto , jde ale jen o řízení . Ač je vše , kromě axiálních táhel , vyměněno a geometrie udělaná . Dnes cesta z Třeboně do Prahy .
« Poslední změna: 19.09.2017 - 18:31:17 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Sir Dag

mě to začlo dělat za dne na den...a autí začlo plavat když jsem překonal 120km/hod...jinak teď už zas neplave..takže u nás to byl asi vítr jak jsou u dálnice stromky a pak ne a pak jo a pak ne a stráň a bilbord a domek a kamion :D
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue