GalantWeb

Teče servo

Offline Rafik

Nevím čím to, pod servo-nádobkou v motoru je vyteklá servo kapalina. Kromě toho se mi zdá, že je obhozený levý podběh. Auto je po kompletní výměně ramen a měnila se taková ta gumová manžeta řízení. Je možné, že někdo při výměně něco udělal špatně? Nebo co může být ještě na výměnu?
Mitsubishi Galant 2,5 V6 4WD 4WS R.I.P.
Mitsubishi Galant 2,0 R.I.P.
VW Passat Highline 1,9TDi PD 6speed


Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

Utáhni svorku ne? Pokud teda neteče kapalina od serva samotnýho po tý hydraulický tlakový hadici...
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline Rafik

Mi se zdá, že to teče někde z homokinetického kloubu. je to možné?
Mitsubishi Galant 2,5 V6 4WD 4WS R.I.P.
Mitsubishi Galant 2,0 R.I.P.
VW Passat Highline 1,9TDi PD 6speed


Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

Z kineťáku ti tak maximálně může téct - téct ne, spíšlítat vazelína prasklou manžetou nebo povolenou svorkou, jinak servokapalina těžko.. Ale stačí sáhnout na podběh, to poznáš, jinak vnitřní manžeta je dál, to by na servo nedostříklo...
« Poslední změna: 02.07.2009 - 16:27:01 od Dragon-and-his-Mitsubishi »
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline Drak

jestli použil do kloubu tmavě červenou vazelínu, tak ta se podobá barevně servokapalině, akorát je o hodně hustší :-)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Mě to pod servem teče taky a dělá mi to prasklá hliníková trubička,co je hned za přechodem hadička - trubička, tak jsem tu hadičku přetáhl o 2cm přes tu trubičku a stáhul svorkou a zatim to drží,ale nesmim dát plnej rejt, jinak  začne trochu prosakovat.


Offline Rafik

Tak se zjistilo, že to teklo jako Robbovi přes tu hliníkovou trubičku. Trubičku jsem nechal zavařit a je to v pořádku... Nikde ani kapka.
Mitsubishi Galant 2,5 V6 4WD 4WS R.I.P.
Mitsubishi Galant 2,0 R.I.P.
VW Passat Highline 1,9TDi PD 6speed


Offline Road_Warrior

Zdravím, prosím súrne o radu, praskla mi tlaková hadica od servo riadenia v spodnej koncovke niekde v tom zalisovaní. Momentálne neviem ako to vyriešiť. Skúšal som si dať spraviť vo firme kde sa zaoberajú klasickými hydraulickými hadicami ale kedže holenderová matica na trubke čo ide do tej hadice má trochu špecifický tvar tak to nevedeli vyrobiť na novo a nedokážu ani využiť pôvodné koncovky... Niekto tu dal odkaz na fóre na túto firmu http://www.tubes-international.sk/index.html  čo má pobočky v Čechách aj na Slovensku a tých by som ešte skúsil (majú síce na stránke napísané že vyrobia hocakú koncovku, ale po telefonickom info mi chlapik povedal že tiež využívajú pôvodné koncovky a že je len malé percento toho čo by nedokázali urobiť)...má niekto s nimi skúsenost v takejto oprave??   
Ďalšia možnosť už je len objednať novú samozrejme priamo z Japonska. K dielu som sa dopátral cez tento katalóg http://japancars.ru/index.php?route=catalog/mitsubishi&grp_id=37&area=M60&cat=B608S103A&mdl=EA5A&clf=SNGESL6&cfg_id=1&blk_id=130  ...je to tam položka 48826B, ja mám typ hadice čo je na obrázku Page 2. Ale samozrejme mám motor 2.5 V6 rok výroby 2001 kde je číslo už konkretneho tovaru MR455670 a táto hadica je pokiaľ som dobre hľadal celosvetovo nedostupná. Dostupná je hadica s kódom MR223909 síce pre ten istý motor ale do roku výroby 2000, síce koncovky hadice vyzerajú rovnaké ale dĺžka nemusí sedieť čo by bol problém. K najlacnejšej ponuke som sa dopátral za cca 160 euro aj s poštou čo je teda dosť. Ďakujem za každú radu/postreh/úvahu :)


Offline Pepe

 Kontaktuj člena fora Sir Dag , třeba ten díl bude mít .  Ale obě hadice jsou totožné na šroubení . Když ji demontuješ , měl by podle matice vyrobit stejný díl . Šroubení je normalizované .
« Poslední změna: 03.03.2018 - 11:50:38 od Pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001