Takze ten novejsi model to ma slozitejsi... da se to zvladnout, kdyz sem to udelal ja..., takze navod:
Nejprve odstrante radio, i s rameckem (kovovym v palubce), potom odsroubujte radici paku, a nyni odstrante spodni cast. Je uchycena 3 uchyty (takove plasto-kovove = krehke), jeden uprostred co nejvic vzadu, 2 na kazde strane uprostred.
Zacnete odzadu, v predu je to pod tim vrchem zasunuty. Dalsi postup chce opatrnost, aby ste si neposkrabali plasty. Pro jednodussi praci vyndejte kastlik na bryle, v obou vrchnich rozich zasunte sroubovak do pripraveneho mista a vypacte to. Nyni opatrne (potreba dvou plochych sroubovaku), ty se zasunou nahore a pacte, opatrne, ale ucine. Takto postupujte az dolu, az budete mit cely stred venku. Dole to odpojte (zarovky na popelnik, zapalovac a privod zapalovace, mimochodem ty zarovky tady jsou ty nejmensi obycejny), a mel by ste mit zapojeny akorat panel klimatizace. Takze ted odpojte takovou cernou hadici, co vede v pravo (vypada, ze je dulezita, ale nic moc, jenom ji stahnete), a odpojte konektory panelu (2, a jsou pekne blby...). Jakmile mate panel odpojeny, odsroubujte jej od stredoveho krytu (4 srouby), a je venku. Ted jeste 4 male sroubky v rozich panelu, a staci znovu pouzit sroubovak a nezne odpacit tu posledni cast (kryci plast panelu). Branit vam v tom bude ovladac teploty, ten silou stahnete, stejne jako u starych plynovych sporaku... Ted jej mate rozdelany kompletne (teda ne kompletne, ale "kompletne").
Problem je, ze to nejsou obyc zarovky, ty nejmensi, ale maji vlastni patici. Svara mi poradil, ze se to da taky prohodit, ale v mitsubishi chcou za jednu 70,- Kc. Postup slozeni je pozpatku stejny.... Bohuzel nemel sem fotak, kdyz sem to delal.