GalantWeb

Co s tím ???

Offline Pepe

Máš pravdu na ten nákres jsem nekoukal, já mám tu pro Galant/truc na straně 11C 50 ta for EXPO nevím co je za klapku ale krokovej motorek tam koukám snad ani není, Pepe tvoje klapka by měla být ta na stranách 11F 57-58, tam píšou že odpor IAC by měl být okolo 30 ohm... a určitě by to měla být asi ta poslední na straně 11F 58 protože ta má jediná BISS
http://www.nardek.com.au/iscsub.htm
Na nákresu 11F-57 , spodní pro Galant .Je to ploché těleso ,v kterém je motorek, Hallův snímač polohy a to vše je vyhříváno směsí z motoru . Ale garantuji, má to motorek a už hlídá i volnoběh . Včera jsem si ho vzal do parády a MAKÁ , jen dumám čím nastavit o 1mm plastový kónus na uzavíracím kuželu bypassu. -_-
 To Xor : někdy si dáme sraz , některé věci nutno vidět a rád tě poznám. Čus
« Poslední změna: 06.07.2008 - 14:01:48 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Pepe

Aha, ale ten nakres klapky vypada jak ta verze na tvym 80kW. Myslim ten ISC vypada jak varianta s odstrkovanim klapky ne?
Promiň xor,pozdní odpověď na tuto poznámku. Tato varianta ISC má spodní obtok kapky , kde půchod vzduchu hlídá konická úprava ventilu . ^_^
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline xor

  • Pisatel
  • ****
    • Příspěvků: 226
Promiň xor,pozdní odpověď na tuto poznámku. Tato varianta ISC má spodní obtok kapky , kde půchod vzduchu hlídá konická úprava ventilu . ^_^
Ahoj, tak v tom pripade viz prispevek od Benyho - ty civky musej mit kolem 33 ohm. Jestli tam mas kiloohmy, tak je motorek pred smrti.
Galant 1,8 85kW r.95


Offline Pepe

:o :o  Galant 2.0  r93, po výměně palivového filtru a málem vyjetí benzinu z nádrže začal motor
poskakovat po sešlápnutí plynového pedálu. Místo akcelerace se dusí , ale při plynulém přidání  motor točí normálně. Rozdělovač O.K. , TPS a ISC v normě, možná bordel ve vstřicích.
Kdo ví , poradí . Dík :o
:laugh:Tak tedy hlásím odstranění poruchy zahlcování motoru při prudkém sešlápnutí plyn. pedálu .
Po tom co jsem vyměnil čerpadlo,rozebral , smontoval a nastavil klapku včetně krokového motorku,
včera dorazily z Karlových Varů nové svíčky. Po jejich výměně  -_-   je vše jak má být. Dík za společný rozbor .  :laugh: ^_^  Všechny opravy a nastavování bylo zbytečné, stačili na to nové svíce . :(
« Poslední změna: 14.08.2008 - 20:51:31 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001