GalantWeb

Prasklé těsnění pod hlavou???

Offline Rafik

Ahoj, asi mám prasklé těsnění pod hlavou na galantu r.v. 96, 4G93, mírně z toho kape olej, takže to chci v zimě vyměnit. Když se to bude rozebírat, chtěl bych malinko snížit hlavu nebo co všechno by se s tím dalo udělat, jak by se to dalo upravit, víte někdo??  a tím pádem vyměnit i rozvody...tak pokud někdo víte co všechno to obnáší, hlavně cenově, budu moc rád.
Mitsubishi Galant 2,5 V6 4WD 4WS R.I.P.
Mitsubishi Galant 2,0 R.I.P.
VW Passat Highline 1,9TDi PD 6speed


Offline Drak

Olej z prasklého těsnění pod hlavou v 98% nekape. Nejčastejší příčinou je těsnění pod víkem hlavy a nebo gufero od rozdělovače.

Jinak snížení hlavy je cca 500-1000,-
rozvody ze vším všudy včetně vodní pumpy cca 5000,-
těsnění pod hlavu cca +-1000,-
těsnění pod víko cca 150,-

A když už budeš mít hlavu dole, tak trochu motoru pomůžeš slicovaní a vyleštěním sacích a vyfukových kanálků.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Rafik

Tak jo, díky moc draku, v zimě se na to vrhnu :) čekal jsem vyšší cenu, takže jsem rád
Mitsubishi Galant 2,5 V6 4WD 4WS R.I.P.
Mitsubishi Galant 2,0 R.I.P.
VW Passat Highline 1,9TDi PD 6speed


Offline Drak

no jsou to ceny za díly bez prace, zaleží jesti se na to vrhneš sám a nebo ne
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Rafik

No sám určitě ne, ale po známostech to snad nějaké závratné částky nebudou...
Mitsubishi Galant 2,5 V6 4WD 4WS R.I.P.
Mitsubishi Galant 2,0 R.I.P.
VW Passat Highline 1,9TDi PD 6speed


Offline ada4

Když tu už byla řeč o rozvodech, Draku, prosímtě, nevíš, jestli je u motoru 6A12 možný vyměnit rozvodu bez vyndávání motoru?
1995 Galant 2.0 V6-24


Offline Drak

Jde vyměnit bez vyndáni motoru. Jen musíš sundat všechny plasty z podběhu ale moc volného prostoru tam není
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)