Ahoj, chci se zeptat. Mám tu v podstatě prkotinu, ale... Když se zahřeje motor, tak jde míň za plynem. Vyměnil jsem svíčky, za origo NGK, zapalovací kabely (ty modré..), motor dostal mobil formulaS 10W40, olejový filtr filtron 575. Pokaždý, když jedu se studeným motorem, tak tahne super tak do cca 30 minut provozu a vůbec ho nehoním. Pak se asi zahřeje olej a začnou problémy.. Ne že by škubal, ale do otáček ho musím víc přemlouvat a šlapat víc na plyn. Když zaparkuju, jdu si vyřídit to co mám, za půl hoďky nastartuju, tak zase chvilku jde za plynem jak drak a pak zase po pár minutách jízdy, jako by přestal jít do otáček s takovou razancí.. Zapalovací kabely jsem přitom měnil.. Jediný co jsem neměnil je palivovej filtr.. Jo a měnil jsem lambádu, ta stará nešla, dal mi tam nějakou vyndanou z vrakáče, je odzkoušená na osciloskopu. Auto jsem koupil před 2 měsíci. Je to mitsubishi lancer 4G92(1) motor. Díky za odpovědi kluci, je to takovej v podstatě nesmysl, ale dost mě to trápí:(