GalantWeb

Motor po zahřátí mírně ztrácí výkon

Offline mates_lancer

Ahoj, chci se zeptat. Mám tu v podstatě prkotinu, ale... Když se zahřeje motor, tak jde míň za plynem. Vyměnil jsem svíčky, za origo NGK, zapalovací kabely (ty modré..), motor dostal mobil formulaS 10W40, olejový filtr filtron 575. Pokaždý, když jedu se studeným motorem, tak tahne super tak do cca 30 minut provozu a vůbec ho nehoním. Pak se asi zahřeje olej a začnou problémy.. Ne že by škubal, ale do otáček ho musím víc přemlouvat a šlapat víc na plyn. Když zaparkuju, jdu si vyřídit to co mám, za půl hoďky nastartuju, tak zase chvilku jde za plynem jak drak a pak zase po pár minutách jízdy, jako by přestal jít do otáček s takovou razancí.. Zapalovací kabely jsem přitom měnil.. Jediný co jsem neměnil je palivovej filtr..  Jo a měnil jsem lambádu, ta stará nešla, dal mi tam nějakou vyndanou z vrakáče, je odzkoušená na osciloskopu. Auto jsem koupil před 2 měsíci. Je to mitsubishi lancer 4G92(1) motor. Díky za odpovědi kluci, je to takovej v podstatě nesmysl, ale dost mě to trápí:(


Offline Drak

co vzduchový filtr? a pak čidlo teploty pro řídící jednotku? Zkoušel jsi ho proměřit jestli funguje jak má?
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline mates_lancer

Filtr je čistý, ale to čidlo, to zní dost hodně moc pravděpodobně, že odešlo, pač sem musel měnit i lambádu, že odešla stářím. Ale nevím, kde ho hledat ... Poraď prosím. Díky. Mates
« Poslední změna: 23.10.2008 - 22:38:27 od mates_lancer »


Offline Drak

čidlo je poblíž termostatu a má dva piny v konektoru. K tomu filtru, nemáš tam nahodou třeba nějaky "sportovní" či jinak upravené sání?
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline mates_lancer

Nn, sání je origo, obyč. Upravované není. Jak se motor zahřeje tak ztrácí na pružnosti. Moc děkuju za tip, ona je to taková "prkotina" která mě dost mrzí.
« Poslední změna: 23.10.2008 - 22:49:30 od mates_lancer »


Offline mates_lancer

Ahoj Draku. Dneska jsem na to koukal, je tam píchlé nějaké ntc čidlo a už je dost zoxidované pouhým pohledem, to jsem si ho ještě nebral do parády voltmetrem. Já osobně bych si představolal asi něco takového, že bych tam dal. Co na to říkáš? http://www.gme.cz/cz/index.php?page=product&detail=530-095
« Poslední změna: 24.10.2008 - 12:06:24 od mates_lancer »


Offline Drak

nahradit čidlo tím na odkazu jsem nezkoušel. Asi bych nejdřív změřil jak mění odpor v závyslosti na teplotě aby to nebyla zbytečná práce
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)



Offline mates_lancer

Tak jsem to měřil Draku, je tam změna, takže čidlo asi jakž takž jde viď? Vyměnil jsem před 14 dny lambádu, není možný, že motor běží na režim závada ještě jakoby s tou starou sondou, víš jak to myslím? Díky. Martin
« Poslední změna: 27.10.2008 - 14:13:46 od mates_lancer »


Offline Drak

Pokud je lamda dobra, tak by jednotka měla brát udaje jen s ni a nic z paměti. Zkus resetovat
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline mates_lancer

Tak jsem to restartoval a vyměnil čidlo teploty a jezdím zase jak drak;) Takže díky Draku! :D