chjo................. sportovní jízdu jako takovou zažil z nás asi málokdo. Jinak o rychlosti na dálnici atd bych určitě nedebatoval o převodovce a automatu jako spíš o motoru. Ono pokud ti tepe pod kapotou něco přes 4 litry nebo dvoulitr je sakra rozdíl.Bade v tomhle případě mícháš jabka s hruškama
No rozdělil bych to i na druhy manualních a automatických převodovek. Je rozdíl mezi cca 50 let konstrukčně starou automatikou a automatikou posledních let ze sekvenčním řazením.Sekvenční řazení se "vyrovná" manualu stím, že máš možnost komfortu. Pak si můžeš jezdit zatáčky driftem jak se ti zalíbí To samé platí i u manualních převodovek. Poslední dvouspojkové konstrukce DSG a robotické převodovky.
už sem dokázal svavrovi že umim i do zatáčky i na sněhu nepotřebuju si něco dokazovat "sportovní" jízdou co mám silný auta tak už tak nějak nemám potřebu někomu něco dokazovat
ještě sem to nepokoušel oblbnout, takže na 180 končím