GalantWeb

CUKÁNÍ MOTORU ZA TEPLA 2.0GTi ,1988, 106kW

Offline Pepa

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 2
Ahoj, prosím o radu. Moto 4G63 2.0GTi 106kW cuká pouze za tepla v rozmezí 1000-3000ot. Za studena při automatickém sytiči jde bez problémů, jakmile se zahřívá, začne cukat. Nereaguje na volnoběžné otáčky na pohyb volantu. Při jízdě a vyřazení, padají otáčky pod 1000ot. Kabely, svíčky, ECU, potenciometr škrtící klapky, čidlo vody i čidlo pod termostatem, stejně tak jako "EGR" ventil a krokový motorek jsem kontroloval a vše se zdá být v pořádku.

můžete i volat 731007601

Předem díky za nápady


Offline Drak

Jestli je vše v pořádku a i seřízená klapka zlobí, tak bych se ještě kouknul jestli není zaseklej bimetalovej obtok klapky.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Pepa

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 2
Ahoj Draku, děkuji Ti za nápad s bimetalem, ale ten i klapka jsou v pořádku. Už opravdu nevím čím by to mohlo být. V Mitsubishi kroutí hlavami, jelikož nevědí, ale dle myšlenky jednoho mechanika se to chová jako dřív u Škodovek, když nešla akcelerační pumpička v karburátoru. Zde je jiný systém, nicméně nemyslíš, že by obdobný problém mohl být i tady?Už mě nic jiného nenapadá co zkontrolovat  :( projel jsem diskuse zde i jinde a prošel i jiná řešení z obdobných problémů, ale stále nic.

Děkuji za odpověď
« Poslední změna: 11.03.2009 - 18:01:30 od Pepa »


Offline ada4

Jak jsi kontroloval ty kabely a svíčky? Nezkoušels je měnit za jiný?
1995 Galant 2.0 V6-24


Offline Drak

Ještě se podobně chovaj o zub rozhozený rozvody.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)