GalantWeb

řízení motoru

Offline Bulman01

no motorek jede vše je funkční ,Draku ,hilfe  :laugh:
1996
  GALANT 2500  V6 24V  4ws 4wd


Offline Fido

Cau borci, mám velkej problem, mam G 2,5V6 120KW a  asi mi odeslo palivove cerpadlo. kde se da sehnat starsi, nejaky z vrakoviste?


Offline Drak

Buď z vrakoviště a nebo bych měl jedno doma
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Fido

Juu, jedno by jsi měl doma? A co by jsi za něj chtěl? Jo a prosím tě nevíš kde je palivový čerpadlo? kde bych ho našel?


Offline tashi

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 34
Nazdar, mám ten istý problém so šklbaním motora na voľnobeh až do cca 3000 otáčok. Sanie je kompletne vyčistené, klapka tiež, sú tam nové sviečky NGK iridium, nová lambda, nový výfuk a stále to šklbe. Čakám ešte na nové káble. Na diagnostike mi to nevypisuje žiadnu chybu. Na voľnobeh občas počuť ako keby mierne strieľalo do výfuku. Už som z toho na nervy lebo 2 mesiace som bez auta. Poraďte niečo, prosím.
Ďakujem.
Mitsubishi Galant 2,5 V6 24V r.v. 1997


Offline Drak

Juu, jedno by jsi měl doma? A co by jsi za něj chtěl? Jo a prosím tě nevíš kde je palivový čerpadlo? kde bych ho našel?

Čerpadlo je spolu s plovákem přímo v nádrži. Dostaneš se k němu tak, že sundáš zadní sedačku a na levé straně je v podlaze krytka. Pod ní je už samotná nádrž a příruba k čerpadlu.

Za 1000,- kč ti nechám komplet čerpadlo i s plovakem a filtrem. Všechno je jeden kus.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
já jsem ke starým jetým čerpadlům skeptický,,..vzhledem k tomu,že třeba ty walbra dnes stojí 100dolarů


Offline Jindřišák

Ty problémy jak tu popisujete, že motor střílí a je neklidný do 3000ot, asi je to hloupost, ale napadlo mě, nemůže mít nepravidelný chod? Uplně to samý mi to dělalo, když sem motor umyl Wapkou a nejspíš v rozdělovači se dostala někam voda a motor šlapal jen na tři válce. Na volnoběh to škubalo s autem, střílelo z výfuku a dost se to klepalo, bylo to znát do 3000 otáček, pak se ten válec bud chytl, nebo dle mýho názoru spíš nebyl ten nepravidelnej chod znát. Asi to tím nebude, ale tak..  ^_^
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline tashi

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 34
rozdeľovač bol tiež vyčistený takže voda tam nemôže byť.
Mitsubishi Galant 2,5 V6 24V r.v. 1997


Offline Jindřišák

Tak sem to nemyslel, napadlo mě, jestli se zapalují pravidelně všechny válce.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline tashi

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 34
pravidelne pravdepodobne nezapaľujú už len podľa zvuku, ale rozdeľovač by mal byť vporiadku, lebo na diagnostike ho kontroloval a bol v pohode.
Mitsubishi Galant 2,5 V6 24V r.v. 1997