no a co pak klika a písty vše bude z jiného materiálu
klika bude kovaná už v serii , divil bych se,kdyby mitsubishi používalo odlívané jako škodovka do felicii ... písty .. u pístu není problém s nějakou výdrží..ony vydrží strašně moc i ty seriové,ale problém bude při ladění,seriový píst si nějaké detonování asi moc líbit nenechá.. problém budou spíš ložiska..na starém autě už bude vůle..kleknou při větším tlaku na píst.. ojnice záleží.. nevím jak je má dobré takový motor ale asi taky vydrží mnoho.. ono je otázkou cíl.. pokud chceš získat nějakou trochu výkonu navíc,tak bych se turbem ani nezabýval,je to komplikované a drahé.. pokud chceš silný motor.. je třeba ho poskládat z pořádných komponentů..
ideální by bylo použít 4g63T motor..ale nevím,.jak jsou ty motory natočené,drak psal,že některé sou obráceně.. ten motor je pevný,levný a silný