Mohu potvrdit zkusenosti s Nemeckem, koupeno na jare 3 roky zpatky, 97', 2.5, AT, jeste na konci toho roku jsem udelal komplet prace na motoru - rozvody, oleje, filtry co jsem neudelal, plus jedno rameno a jeden kynetak se kterym si nekdo hral uz v nemecku. takze jen dve drobne zavady, zbytek bezna udrzba a auto slouzi bez problemu jiz tretim rokem. Servis v podstate neznam.Blazne, co tim chtel basnik rict? V6 mazdy ma neco spolecnyho s V6 mitsu?Mazda V6 engines: * J engine - 2.0 L–3.0 L 90° V6 (–1995) * K engine - 1.8 L–2.5 L 60° V6 * Diesel V6 - 4.1 L–5.5 L ZB/ZC V6 * AJ/MZI - 2.5 L and 3.0 L V6 - The Mazda version of the Ford Duratec DOHC V6. The 3.5 L MZI is the Ford Cyclone engine.
Kenry: a proto radši japonce, které nikdo moc nechce a tak moc se s nima nešmelí Radši trošku orezlého Galanta s 250 000km, než naleštěného Passata se 140 000km (ale 3x).
chce to VIN ověřit u dealera automobilů a víš na čem si.. to že to má servisku neznamená,že to má tolik najeto kolik to v ní má poznamenáno.. zkusil sem si to na vlastní kůži
Minulý týden jsem měl v garáži Galant - sedan - černý v černém . Moc pěkné vozítko ale nesedí mi VIN podle v. techničáku. Dle techničáku je vůz prvně registrován v r.2001 a vyroben pro AUSTRIA , ale VIN ukazuje 99.06.3 což mi chybí 2 roky . Takže evropské registrace asi taky kecaj.
A kde je ted...? myslíš že by byl k mání ,,...? Doufám že jo a že je to v6.... :-)))
Jo, je to V6 , pěkný ale mazel svého pána . Optám se , zdali bude k prodeji .