Vybitá autobaterie a zablokovaný zabezpečovací systém - imobilizér? |
Zdravím, mám u Galantu 1.8/93kW, r.v. 1995 vybitou autobaterii a nastartovat nemůžu kvůli elektronickému zabezpečovacímu systému - nevím jestli je to originál od Mitsubishi nebo nějaká dodělávka - na sloupku řízení jsou dvě diody a za spínací skříňkou místo k přiložení "čipu". Před nastartováním bliká pravá dioda červeně, po přiložení čipu se ozve pípnutí, pravá dioda se rozsvítí zeleně a vůz lze nastartovat. Auto mám půl roku a k tomuto zabezpečení bohužel nemám žádné další informace/návody...
Včera jsem se pokoušel nastartovat 3x a pak se systém zablokoval, auto se rozhoukalo a "konečná". Jedna dioda svítí červeně, druhá červeně bliká.
Dnes jsem zkoušel baterii na několi hodin odpojit ale po opětovném zapojení je situace stejná... - jakmile otevřu dveře od auta tak to houká a nestartuje, stejná reakce i po připojení na jinou, plně nabitou baterii.
Docela se obávám že i po koupi nové baterie zůstane systém zablokovaný...
Dokážete mi prosím někdo poradit? Jde imobilizér odblokovat, úplně odpojit, nebo aspoň obejít abych mohl dojet do servisu?
Díky moc, Radek.