GalantWeb

posilovač volantu

Offline tomulac

ahoj.před pár dny mi na galantovy zničehonic fungovat posilovač volantu. nevíte jestli by se nemohlo jednat o nějakou malou závadu,jako třeba že došla kapalina nebo tak?posilovač brzdy jde.nemám s opravou aut moc zkušeností,tak jestli by jste někdo nevěděl nějakou možnost,co bych mohl zkusit sám,než to dám do servisu?děkuji za případné odpovědi a komenty


Offline Drak

koukni do nadobky s hydraulickou kapalinou od posilovače. Najdeš ji vedle expanzní nadoby na vodu z chladiče. Když bude potřeba, tak dolej hydraulický olej aby byla hladina mezi ryskama.  Jestli bude vše jak má být, tak zavada bude bud v čerpadle posilovače a nebo v řízení a to je na servis.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline LivArt

Dneska se mi objevil další problém: Po zhruba hodině nepřetržitý jízdy mi začne tuhnout řízení. Jak kdyby přestával pracovat posilovač. Nepřestane fungovat úplně, ale je znát, že řízení je tužší.
Může to dělat starší olej v posilovači? Jaký tam patří? Kolik ho tam má být?


Offline Berzelius

Kolik to už si nepamatuju ale já tam dal Dextron III - Je to olej do automatické převodovky...alespoň myslím. A vše v poho.


Offline LivArt

Teď jsem rozdělal tu nádržku a je tam na rysce trochu nad MIN, auto několik hodin stálo. Může tedy posilováč slábnout kvůli tomu?


Offline Berzelius

Ä díval ses při nastartovaným nebo vypnutým motoru..bo to myslím trocha klesne při nastartovaným.


Offline LivArt

Vypnutej motor, proto tam zmiňuju to stáni.
Takže doleju/vyměním.


Offline BlackJack

Ještě se třeba můžeš podívat, jestli ti ten olej nepění. Může během provozu ztratit svoje vlastnosti než jakými disponoval před x lety. Taky ti ale můžu hovořit nesmysly - může být v háji něco jiného. Tím olejem bych však ale začal. (btw: ten olej není zrovna 2x levný)  :undecided:
Mitsubishi Galant - 2.0 (100kW) - 4G63


Offline LivArt

Už jsem dolil, řízení se zdá takový lehčí. Až pojedu někam daleko, tak uvidím.


Offline LivArt

Tak problém nevyřešen, pořád se mi stává, že musím kola jakoby utrhnout a taky se samy vrací o poznání hůř než dřív. Ale zajímavý je, že se toto neděje pořád, ale jen při rychlosti vyšší než asi 50km/h. Co teď s tím?


Offline Pepe

Některým Galantům se to děje z důvodů širokých pneu  anebo by to chtělo nový rotor čerpadla . Lamely mohou být vydřené, utahané a proto účinek není vždy 100%.
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline LivArt

Ještě zkusím při náladě geometrii...


Offline swiftt

  • Galant 1998 2.5v6 Audi A3 1.8T Audi A6 2.5tdi V6 Mercedes ML 500 Amg w163 Opel astra J 1.7 cdti
  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 519
Remeň máš našpanovaný správne ??? Toto vyzerá na remeň ... (zohreje sa - roztiahne sa - preklzuje ....)  :undecided: skús
Galantík 2.5 V6 AT po vela spokojnych km predaný.
215000km pri kupe
486000km pri predaji