GalantWeb

Turbo obcas netaha

Offline mysak12

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 8
Ahojte, obcas se mi rozsviti takova kontrolka ve tvaru obdelniku s vrtulkou nalevo, zrejme jde o turbo, ptz pak ani turbo netaha.
Staci nechat spadnout otacky na volnobezne a kontrolka okamzite zhasne + turbo zase frci. Pomuze jeste nejaka pece, nebo je to rovnou na vymenu turba? DIKY


Offline LivArt

Ještě bys sem mohl napsat, co je to za galanta - benzin/nafta, aspoň rok výroby nebo generaci..


Offline mysak12

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 8

Offline Drak

jestli taha do doby než se rozsvítí kontrolka a jednotka spadne do nouzového režimu< tak bych samotné turbo vynechal, může to být nějaké čidlo, konektor atd...spíš si udělěj diagnostiku proč to padá a jakou chybu hlasí jednotka. Spojíš piny 1 a 4 v diagnostické zásuvce a kontrolka na palubce ti vybliká chybu.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline mysak12

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 8
Takže propojil jsem konektor. A nevím jestli to dělám správně - stačí jen mírně otočit klíčkem, nebo nutné nastartovat? Při lehkém otočení klíčku bliká vyznačená kontrolka. A to je ta kontrolka, která se mi občas při jízdě rozsvítí.


Offline Drak

stačí otočit klíčky. dlouhé intervaly blikání jsou desítky, krátké jsou jednotky a počítáš kolikrát blikne( třeba 23 je dvakrát dlouze a 3x krátce), mezi jednotlivými chybami je vždy mezera a celý ciklus se opakuje po mezeře a asi 5x velmi rychlém zablikání.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline mysak12

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 8
Takže bliká to takto:

4x dlouze blikne , pak je mezera a pak 3x krátce, následuje mezera a stále se opakuje to stejné - 4x dlouze, mezera, 3x krátce. Co z toho plyne ?


Offline Drak

chyba 43 je nasledující. Jak postupovat při odhalování je na druhé příloze. Když tak dám i rozkreslené konektory, kde se má měřit napětí.
« Poslední změna: 03.07.2012 - 18:20:04 od Drak »
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline mysak12

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 8
DÍKY, to je zajímavé, že tato tabulka závad neplatí? http://www.mitsubishiclub.cz/clanek/diagnostika-po-milionteprvni-12

A prosim, ve zkratce - ta moje závada -- zítra potřebuju najet cca 400 km a mám mít strach s tímto jet?


Offline Drak

nejde použít tabulku pro benzínové OBDI na naftu s protokolem OBDII a ještě trochu upravenou výrobcem.

bude ti to 400Km dělat neplechu, mužeš případně přijít o vstřikovací čerpadlo nebo vstřík(y) případně i turbo by si stím nemuselo poradit.
« Poslední změna: 03.07.2012 - 20:06:14 od Drak »
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline mysak12

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 8
Už mám takto cca 300 km.. tak to není příliš povzbudivé.

Poraď pls co mám zkusit proměřovat, měřák mám, ale z úkonů co budu muset měřit jsem jelen.  :undecided:


Offline Drak

popis máš o příspěvek výš. nejdřív změříš odpor na konektoru u vstřikovacího čerpadla. pokud bude odpor mezi 8 -12 ohmy zkusíš druhý test a to, že na rozpojený konektor vedoucí k selenoidu v čerpadle připojíš napětí z baterky a budeš poslouchat jestli bude cvakat. Jen nesmíš nechat delší dobu připojené napětí
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline mysak12

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 8
OK, dík, tak podle toho návodu to zkusím přeměřit. Když to nebude OK - měním celé vstříkovací čerpadlo? :( Když to bude OK, tak ?


Offline Drak

když bude OK, tak pak se kontrolují konektory a jestli jde napětí z jednotky motoru. Když jsou všechny konektory OK, musí se napojit auto na MUTII a pomocí tohoto otestovat selenoid jestli cvaka. když cvaká, tak se měni jednotka motoru a kdež necvaká, tak čerpadlo. Možná by nějaký šikovný mechanik uměl opravit samostatný selenoid  bez nutnosti měnit komplet čerpadlo.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)