GalantWeb

Vrzání přední nápravy

Itchy

  • Host
... pravda pravda, já měnil loni spodní přední - ty zahnutý  :angry: a ty jsou taky jen komplet (jako ty rovný), samotnej čep jde vyměnit opravdu jen na těch horních "podkovách"...  :anz:


Offline Dash

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 202
Tak je konecne doma po dlouhych 3 tydnech je auto doma!!! Ze to ale trvalo, sehnat starej blatnik v zachovalem stavu je docela fuska. Jinak to nebylo zase tak strasny. Výmeny spodniho ramene na obou stranych, to druhe pro jistotu, vyklepani zborceneho prahu, novy(stary) blatnik, poloosa zustala ok takze jenom novy manzety, geometrie a novy lak blatnik + kousek prahu. Bohuzel jeste by to chtelo striknout naraznik, ale to snad nejak zvladnu sam...
Galant '96 1.8 GLSi, Praha


Offline Werewolf66

Trosku zameteme prach a vyzeneme pavouky ne? :) Nepravidelne vrzani od predu ze strany ridice, jakoby guma o neco, ale vetsinou za studena. A oziva se to porad ze strany ridice i kdyz vemu treba nerovnost pravim kolem. A po chvilce jizdy to zmizi a projevi se to az pri vetsich vibracich, treba na kostkach. Nejak me nejde do hlavy co by to mohlo byt, jestli ulozeni stabilizatoru. Poradte prosim :)

a btw, jaky pouzivate stahovak na kulove cepy?, ja nad tim premyslim ze ho koupim, obcas se hodi,kdyz do toho nechcete mlatit kladivama :)
« Poslední změna: 11.02.2013 - 14:07:48 od Werewolf66 »
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Pepe

Prach a pavouky vyženeš WDčkem a prostříky skoro celé uložení přední nápravy . Někdy vrže kulák . Stahovák jsečm koupil u uni-max .  :http://www.uni-max.cz/stahovak-kulovych-cepu-typ-s2/d/
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Werewolf66

jasny, tak budeme ockovat olejem. Diky za radu :)
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Drak

vrzající zvuk je většinou od načatého kuláku spodního ramene. kam přes porušenou krycí gumu vnikne vlhkost a pak to vyrezne. Po namazání wd je chvilku klid  a poslední stádium je vytržený kloub :)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Aldik

Me vrže horní uložení levého předního tlumiče, je to nepravidelné, začalo mi to dělat v mrazu a jak se oteplilo tak to přestalo... :/

Je tam prý silonový mezikus nebo tak něco a to se rádo vychodí a pak to dělá tohle... zkus teda omrknout i tohle..


Offline Werewolf66

jj, to uz se tady nekomu taky stalo, ale aspon zjistim kterej to je.

Aldik: jop, diky, kouknu taky po tomhle
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Werewolf66

tak nevim, prostriknul jsme cepy, od spodnich ramen, od podkovy, cepy rizeni a tycky stabylizatoru...a dela to porad to stejny....
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Pepe

Co zkusit kolem uchycení ke kastli - to tady už bylo .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline kenry

  • VIP Group
  • *****
    • Příspěvků: 2216
Zkoukni i ramena ... měl sem taky takový zvuky ... vrzací.... je tam toho na tej nápravě celekem dost, musíš vypozorovat odkud to jde .. (celou sem nečetl)... a nebo pak zkusit  test tlumičů a vlézt si do kanálu pod auto a to už to najdeš tutově ..  ](-: ](-:
škoda octavia 2010 njn :-) viz FB
Pha 9 +420608968561
Když můžu, pomůžu....
parkovaní ale plato na odvoz nemám ...
přístup nonstop hlídaný...(Letňany - avia)


Offline Werewolf66

ja uz nevim, prostrikal jsem silikonovim olejem snad vsechno, silentblocky motoru a prevodovky, cepy na naprave....porad tam neco nepravidelne vrze. A vsimnul sem si ze si to vrze kdyz prudce pustim spojku. Je tam nekde neco co tlumi pohyby motoru/prevodovky kdyz se zaradi? vim ze felicie to mela na prevodovce. Na misakovi sem nic podobnyho nenasel.
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Pepe

Počkej pár dnů a pak zajeď na myčku umýt spodek vozu od soli. Na suchý spodek použij WD 40
, ne silikonoil, ten autu neprospívá .  Nevrže ti pedál - pružinka ??? :mellow:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Werewolf66

Počkej pár dnů a pak zajeď na myčku umýt spodek vozu od soli. Na suchý spodek použij WD 40
, ne silikonoil, ten autu neprospívá .  Nevrže ti pedál - pružinka ??? :mellow:

Pedal to neni, ten vrzal jinak :), ale jak rikas zkusim to nechat umejt a uvidim....ale je to zvlastni fakt me nic nenapada
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Pepe

Jedině že by si občas vrzla vypínací páka spojky . :mellow:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Werewolf66

mozna jsme na neco prisel, k cemu je vedle predniho silentbloku co drzi motor takova kovova desticka co je prisroubovana na ze strany ty liziny co jde pod motor? z kazdy strany je na ni nalepena guma a prez tu je to prisroubovany....jeste to nafotim.
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Werewolf66

tady to je vyfoceny



Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Pepe

Je to stabilizátor kmitů. Ta deska je v gumě a pohlcuje vibrace . 2apůl litry to nemaj .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Werewolf66

super tak asi uz vim co to vrze, ona je na predni strane utrzena ze toho gumoveho ulozeni. Otazka tedy, da se to nekde sehnat? A kdyz to sundam bude to problem?
« Poslední změna: 26.03.2013 - 19:41:54 od Werewolf66 »
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Pepe

Juknu časem do garáže , něco tam bude - myslím si , kupoval jsem výztuhu pod motor a tohle tam bylo . Když to zdemontuješ , nic se nestane.
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001