GalantWeb

Klíč

Offline Pepe

 ](-: Pánové, ví někdo z Vás jaký klíč použít k této hlavě šroubu ?    Klika AUDI 80 .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Jindřišák

Podle mě je to obyčejnej dvanáctihran. Měl by jít povolit očkem S, nebo 100% 12-tihranným ořechem.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Pepe

Na očkoploché klíče je řemenice hluboká , asi bude lepší ji rozebrat - jestli pudu- vyndat 4 imbusy a pak dodělat . Díky :mellow:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Jindřišák

Proto jsem myslel očkovej klíč ve tvaru S, ale nemám to ozkoušený, jesi dosáhne. Každopádně řemenice se stejně shazuje nejdřív, když sundáváš ozubený kolo, pokud je to teda tak jak si myslím.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Drak

když tak mám sadu 12 hraných ořechů na 1/2 ráčnu :)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Dobsonie

  • Alone in the darkness
  • GalantWeb Woman
  • *****
    • Příspěvků: 457
  • Hyghway Patrol Police Queensland
Použij autogen :-D

A nebo líp...... neztrácej čas a nervy s muzejním trilobitem :-D :-D
Dobso...


Offline Pepe

Stáhl jsem si manuál a ta řemenice jde rozebrat komplet  ](-: až zůstane jen ozubkolo pro rozvodřemen . No , pořád se člověk učí a i bez aftogenu .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Jindřišák

Takže měníš jen rozvody? Já si říkal proč to shazovat... Ono se to dost shazuje u některých starších dieslů od VW, vyčvachtá se tam to kolco nebo klínek a potká se to. Lepší výrobci dávaj do rozvodovejch sad právě i to kolečko.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
Takže měníš jen rozvody? Já si říkal proč to shazovat... Ono se to dost shazuje u některých starších dieslů od VW, vyčvachtá se tam to kolco nebo klínek a potká se to. Lepší výrobci dávaj do rozvodovejch sad právě i to kolečko.

ne jen u starších,podobný problém má i ten zánovní 2,0TDi motor..


Offline Pepe

Chtěl jsem dělat malou GO ale nakonec jsem dělal jen komplet hlavu , je to 2.0 l benzin jednobod vstřik , no a te´d to dávám dohromady . Jen jsem si pozdě stáhl manuál a netušil , že ty řemenice se dají demontovat tímto způsobem . :angel:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Daneczek

zdravim lidi, jakej nástavec pasuje na šrouby hlavy u zraloka 2.0 td? jde tam obycejnej nejakej dvanactihran nebo je nejakej jinej? a jaka je to velikost dyztak, diky lidi  :D


Offline Pepe

zdravim lidi, jakej nástavec pasuje na šrouby hlavy u zraloka 2.0 td? jde tam obycejnej nejakej dvanactihran nebo je nejakej jinej? a jaka je to velikost dyztak, diky lidi  :D
Je to šroub M11x1,25 a klíč je ostrá 12-cípá hvězdice . :mellow:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001