GalantWeb

Výměna těsnění hlavy + rozvodový řemen Mitsubishi Galant 2.5 v6 rv1998 6A13(1)

Offline rmw

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 3
  • BMmit
V chladiči mi bublá vzduch, motor se nepřehřívá a olej v chladiči není ani voda v oleji, doufám že bude jen prasklé těsnění pod hlavou. Jsem bez práce a mám čas. (kdysi jsem si to dělal u bmw E28 524td, jinak  žádné zkušenosti)

 Máte někdo případně rady na co si dát pozor ?



Offline trucker

  • Hero Member
  • *****
  • japonec nikoliv nakonec ale hned od začátku.....
    • mogulracingteam.ic.cz
ahoj, prvně se omlouvám že ti moc neporadím ale zase mě zajímá ta zkušenost s bmw protože mám 525 TDS :)
IRSKO - toť nyní domov můj :D
japonec nikoliv nakonec ale hned od začátku.....


Offline rmw

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 3
  • BMmit
No na tom BMW, mi praskla osa turba a motor to roztočil snad na 100000otáček a myslel jsem že je po něm, tak jsem motor postupně rozebral ( před panelákem, motor v kuchyni, hlava ve vaně ;) ) a to včetně naftového čerpadla. Nakonec jsem turbo zaslepil a stačilo nové těsnění pod hlavu a nový olej. Problém byl jen s načasováním naftového čerpadla, neměl jsem nikoho kdo by poradil, a pak náhodou - omylem jsem se trefil. Po půl roce jsem sehnal nové turbo z nějakého opla a zase švihal jako nový až do doby kdy mi ho ukradli. :(


Offline trucker

  • Hero Member
  • *****
  • japonec nikoliv nakonec ale hned od začátku.....
    • mogulracingteam.ic.cz
no já bych právě potřeboval poléčit turbo a přetěsnit to čerpadlo a auto bude ok...

právě sháním druhého bmw na nd abych si zpřeházel ty věci...
IRSKO - toť nyní domov můj :D
japonec nikoliv nakonec ale hned od začátku.....