Někteří už vědí, že mě zlobí topení a to né jen tak obyčejně ale záhadně
Když jedu řekněme nad 70 tak to v pohodě fouká náporem, ovšem když se o luft stará větrák tak to při plnym výkonu fouká při jednom otevřenym otvoru tolik co normálně na minimum na všechny
S drakem a pepem jsme to rozebírali páč jsem si myslel, že to bude někde ucpaný ale prd. Filtr jsem teď měnil ale vliv nulovej.
Včera jsem to měl rozebraný, zkoušel větrák točit externim zdrojem a ani když jsem do něj pouštěl 15V a 10A tak to moc nefoukalo. Když jsem ho měl venku tak ale foukal jako blázen.
Taky je divný jak teče šťáva do větráku.
když jen zapnu elektriku tak je na něm 10,22V ale "žádnej" proud
při větráku na první stupěň 10V
na druhej 9,77V
na třetí 8,88V
na plno 12,01V
Jediný mě už napadá, že ten větrák byl z RHD a maj tam opačně lopatky ale když jsem ho měnil tak mi přišly stejný..slepej hergot nejsem
Takže někdy zkusim ještě od někoho funkční větrák a pak asi vykuchám z nějakýho celý topení a jestli ani to nepomůže tak poletí ze srázu...už mě to
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4