no 100km najezdim tak za den, nerad bych po 2 tydení šichtě zjistil že auto po 2 dnech neřadí
ještě bych po tobě potřeboval vědět jestli u toho ložiska na hřídeli ma byt nějaky gufo a když tak jaky, já tam neměl totiž žadny a z toho ložiska taky moc nee
Ano tam gufero rozhodně je. Vytěsňuje prostor mezi blokem převodovky a vstupní hřídelí. Změř si průměr v bloku převodovky a průměr hřídele. Jelikož pořád nevím co máš za převodovku tak nemůžu s jistotou říci že gufero, které jsem kupoval já, je stejné i do té tvé převodovky.
Moje gufero má rozměry: 25×35×6 (ø
vni×ø
vně×tl. stěny / výška)
Až seženeš ložisko udělej to následovně. Tu hřídel i s kolečky dej do mrazáku nech ji tam tak 2 dny. Před nasazováním nového ložiska nejprve ložisko horkovzdušnou pistolí nahřívej tak 3 - 5minut. Nejlépe ve dvou. Jeden dojde pro zmrzlou hřídel podrží ti ji a ty nahřáté a roztažené ložisko hodíš na hřídel. Ložisko je zajištěno závlačkou tvaru písmene ,,C". Sežeň si pořádné rukavice na rozehřáté ložisko. Nejlépe svářecí rukavice.
« Poslední změna: 23.05.2015 - 00:15:25 od Venda_K »
Mitsubishi Galant sedan 2,0L 100kW rv. 99 (GLS) Motor 4G63 SOHC MPI VIN: JMBSNEA2AXZ001031