GalantWeb

Převodovka

Offline Don_Mierda

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 84
Ahoj, shaním manualní převodovku na galanta. Motor 6A13 2,5V6 120kw, kdyby se třeba doma někomu nějaka přebytečná válela nebo o nějaké věděl ](-:


Offline Fechtlari1

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 134
Ahoj, něco by se našlo. Zavolej na 721 723 639


Offline Don_Mierda

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 84
Má někdo zkušenosti s výměnou ložiska co je v převodovce?


Offline Pepe

" Ložisek "  jedno nemá cenu měnit . Já ne , u mého vozu to dělal mechanik .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Don_Mierda

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 84
koli jich tam teda je? a nevi nekdo jak ji rozdelat popr. není tady neco ve foru? myslim si ze to neni jen o tech sroubech co jsou dokola z venku+ 2 ze
vnitr


Offline Fechtlari1

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 134

Offline Venda_K

koli jich tam teda je? a nevi nekdo jak ji rozdelat popr. není tady neco ve foru? myslim si ze to neni jen o tech sroubech co jsou dokola z venku+ 2 ze
vnitr


Čau, přečti si toto. http://www.galantweb.com/index.php/topic,3123.msg48561.html#msg48561

a já měnil pouze to ložisko jak je vidět na těch obrázcích s tím vydřeným plechem, který má tvar písmena ,,C". Další jsem neměnil. Ještě jsem dostal doporučení vyměnit kuželíková ložiska na diferenciálu, ale ty jsem nedělal, mám prostor k tomu ji znovu rozebrat a udělat jindy. Nevím jak ty jsi na tom se zdroji a místy k rozebrání. Ale je pravda, že jsem měl rozebranou převodovku s ozn.: F5M42
Mitsubishi Galant sedan 2,0L 100kW rv. 99 (GLS)     Motor 4G63 SOHC MPI     VIN: JMBSNEA2AXZ001031


Offline Don_Mierda

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 84
link jsem pročet, něco mi pomohlo ale stejně nevim jak ji mam rozlousknout vejpúl
 ](-:


Offline Pepe

To Venda_K - opravil jsi ten vydřený plech  nebo jsi ho zamontoval bez opravy ? Tady se dalo použít COčko - bodovými svary nanést chybějící materiál .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Venda_K

To Venda_K - opravil jsi ten vydřený plech  nebo jsi ho zamontoval bez opravy ? Tady se dalo použít COčko - bodovými svary nanést chybějící materiál .

Sehnal jsem jiný, ten tam dal a ten vydřený jsem dal na magnetku srovnat a bylo ;) Takto vypadá.

Foto před a potom  ^_^
« Poslední změna: 20.05.2015 - 17:16:20 od Venda_K »
Mitsubishi Galant sedan 2,0L 100kW rv. 99 (GLS)     Motor 4G63 SOHC MPI     VIN: JMBSNEA2AXZ001031


Offline Pepe

 :mellow: Pochvala  :mellow:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline sweetytv

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 114
A co se stalo s převodovkou? Kolik máš najeto? Mě taky po ohřátí na volnoběh rachtala, a po nalití nového millerse ticho


Offline Don_Mierda

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 84
cca 250. Mě řachtala pořad-ložisko + gufero v háji tak prochcal olej. A funguje ti normalně tady s tym olejem? jaky jsi daval 75w85?


Offline Venda_K

cca 250. Mě řachtala pořad-ložisko + gufero v háji tak prochcal olej. A funguje ti normalně tady s tym olejem? jaky jsi daval 75w85?

Nedávno jsi říkal, že jsi můj odkaz přečetl celý a teď se ptáš na olej. Koukej si ten odkaz, co jsem sem dával, přečíst ještě jednou. Taky tam píši o oleji. Sice jsem na něj zatím nalítal tak 100km, ale oproti řazení na starý olej (už asi neoriginální od Mitsubishi, více v odkazu, který jsem přidal nedávno), se kterým v zimě nešlo moc dobře řadit, je teďka řazení mnohem jemnější a rychlosti tam bez většího tlaku na páku skáčou sami. Zatím, po tak málo kilometrec, jsem s olejem spokojen. Jedině čas mi ukáže, zda jsem zvolil dobře či špatně...
Mitsubishi Galant sedan 2,0L 100kW rv. 99 (GLS)     Motor 4G63 SOHC MPI     VIN: JMBSNEA2AXZ001031


Offline Don_Mierda

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 84
no 100km najezdim tak za den, nerad bych po 2 tydení šichtě zjistil že auto po 2 dnech neřadí ](-:
ještě bych po tobě potřeboval vědět jestli u toho ložiska na hřídeli ma byt nějaky gufo a když tak jaky, já tam neměl totiž žadny a z toho ložiska taky moc nee :)
« Poslední změna: 22.05.2015 - 18:28:27 od Don_Mierda »


Offline Don_Mierda

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 84
btw. jsem degen a puvodní olej se mi vylil


Offline Venda_K

no 100km najezdim tak za den, nerad bych po 2 tydení šichtě zjistil že auto po 2 dnech neřadí ](-:
ještě bych po tobě potřeboval vědět jestli u toho ložiska na hřídeli ma byt nějaky gufo a když tak jaky, já tam neměl totiž žadny a z toho ložiska taky moc nee :)

Ano tam gufero rozhodně je. Vytěsňuje prostor mezi blokem převodovky a vstupní hřídelí. Změř si průměr v bloku převodovky a průměr hřídele. Jelikož pořád nevím co máš za převodovku tak nemůžu s jistotou říci že gufero, které jsem kupoval já, je stejné i do té tvé převodovky.
Moje gufero má rozměry: 25×35×6 (øvni×øvně×tl. stěny / výška)
Až seženeš ložisko udělej to následovně. Tu hřídel i s kolečky dej do mrazáku nech ji tam tak 2 dny. Před nasazováním nového ložiska nejprve ložisko horkovzdušnou pistolí nahřívej tak 3 - 5minut. Nejlépe ve dvou. Jeden dojde pro zmrzlou hřídel podrží ti ji a ty nahřáté a roztažené ložisko hodíš na hřídel. Ložisko je zajištěno závlačkou tvaru písmene ,,C". Sežeň si pořádné rukavice na rozehřáté ložisko. Nejlépe svářecí rukavice.
« Poslední změna: 23.05.2015 - 00:15:25 od Venda_K »
Mitsubishi Galant sedan 2,0L 100kW rv. 99 (GLS)     Motor 4G63 SOHC MPI     VIN: JMBSNEA2AXZ001031


Offline sweetytv

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 114
Olej jsem dal Millers 75-90w nano. Ale nemám to odzkoušený v mrazech  :mellow: Ale celekem mě potěšilo, že už nerachtá


Offline Don_Mierda

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 84

Má ještě někdo nějake poznatky a zkušenosti s vyměnou oleje za neorigo a chtěl by se o ně podělit?