GalantWeb

ztráta výkonu po zahřátí motoru 2.4 GDI

Offline Jirka GDI

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 17
  • galant 2.4GDI 16v r.v 2000
zdravím vás.mám galanta 2.4gdi rok 2000. za studena vše v pohode ale jakmile se motor ohřeje(cca 10km) tak nechce do otáček  a nejsem schopen se dostat přez 3000ot. jakmile se chci dostat víš nebo šlápnu víc na plyn tak se začne dusit a rozsvítí se kontrolka motoru. stačí ubrat plyn a nepřekračovat hranici 3000ot. a jezdí v pohodě. nechal sem napíchnout na počítač a že vadné vstřiky.ale proč až po několika km? startuje bez problému,volnoběh drží,bez cukání,jen toto. děkuji za rady  :D :D :D


Offline vecik

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 96
Nepřisává ti vzduchovej filtr teplej vzduch od motoru?


Offline Trewor

Za studena do vysokejch otáček jde?

U nafovejch motorů až neuvěřitelně pomáhá TEC2000 ale bude to hlavně tim, jakej sajrajt tu prodávaj s označením nafta.
Mohl by pomoct i u benzínovýho.
http://tec-2000.webnode.cz/products/fuel-injector-cleaner/
Je to teda za 440 a bez záruky, že to pomůže.
Popřípadě až budeš mít takřka prázdnou nádrž tak zkusit nabrat 1:1 benzín s E85. Líh je rozpouštědlo tak by je moh propláchnout.
Vycházim teda z toho, že jsou vstřiky nečim zacpaný. Pokud jsou v háji mechanicky,tak leda repase/výměna
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Jindřišák

Já ti můžu poradit VIF, ale mám s tím zkušenosti jen na naftě, hodně si pochvalujou taky od sheronu. Radím ti to jako poslední možnou variantu, než je budeš chtít měnit. Nejlepší je ten sajrajt napojit napřímo. U nafty se to odpojí za filtrem přívod a vracečka. Před přívod musíš hodit nějakej malej palivovej filtr. Pak naliješ VIF do nějaky nádoby, nejlepší sklo, a strčíš ty hadice do nádoby. Nastartuješ a necháš to schroustat. Určitě na teplym motoru. U GDi je ale nejspíš podávací čerpadlo, takže tímhle způsobem to uplně nepůjde. Každopádně když dáš velkou koncentraci, tak s tím nejezdi a nech to schroustat na volnoběh.

Jinak ten TEC jsem zkoušel na galantu nepřímym vstřiku a nepoznal jsem rozdíl, spíš bych to přirovnal k placebu, ale neměl jsem teda se vstřikama vážnej problém. Známej automechanik ale měl galanta nepřímej u sebe na opravu, že mu to škubalo za jízdy a vyfoukal vstřiky slačenym vzduchem a bylo to OK.

Kdybys nebyl na diag, tak bych ti řekl, že je to váha vzduchu, ale ta na mitsu asi jen tak neodchází. Stejnej problém mi dělaly na naftě vstřiky + čerpadlo, někdy i pal filtr, ale to teda nevyhazovalo chybu.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Drak

U GDI bych to spíš typoval na vysokotlaké benzínové čerpadlo a nebo na nějaké čidlo teploty a nebo tlaky benzínu. Že by odešly všechny 4 vstřiky najednou je málo pravděpodobné. Pokud jsi to měl napíchnuté na nějaké univerzální diagnostice, tak ta mohla ukázat i chybu vstřiků, který to ale vůbec být nemusí. Zkus v konektoru diagnostiky spojit 1 a 4 pin a po otočení klíčku ti kontrolka motorů vybliká kód. Ten se pak podle manualu rozluští.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Jirka GDI

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 17
  • galant 2.4GDI 16v r.v 2000
jj za studena je vše v pohodě. jak na to po zahřátí šlápnu tak to začne škubat jako by tam nešel benzin a pak se rozsvítí kontrolka motoru(ty vstřiky) nedávno se měnily rozvody, svíčky,palivový filtr. váha vzduchu je v pohodě jak to začalo blbnout tak sem ji odpojil a jel kousek bez ní a nic se nezměnilo. zkusím to teplotní čidlo a uvidíme. snad to stihnu co nejdřív a dám vědět jestli to pomohlo :D jinak zatím moc díky za rady ^_^ :D
« Poslední změna: 16.09.2013 - 20:07:01 od Jirka GDI »


Offline Werewolf66

No je otazka jestli ta vaha vzduchu neni blba a po odpojeni se to chova stejne, jen ma zkusenost, sice ne s vahou vzduchu ale to neva :D
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Jirka GDI

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 17
  • galant 2.4GDI 16v r.v 2000
po odpojení váhy se změní otáčky tak váha bude funční  :D


Offline Pepe

Nezačal blbnout po výměně rozvodů ????  Jsou udělané pořádně ?  Když se rozsvítí kontrolka motoru , neznamená to vadný vstřik-y, protože vstřiky jsou ovládané z ECU . Mechanickou závadu ti elektronika neukáže . .
« Poslední změna: 16.09.2013 - 22:23:39 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001