GalantWeb

Nestartuje

Offline Dash

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 202
Zdravim, mam problem. Nestartuje mi auto. Baterka je nova, diagnostika nic neukazuje, kontrolka jednotky zhasina. Starter toci, ale neprotoci se valce. Je mozny, ze je v haji starter?Cvaka to o 106, ale jenom cvaka.Nepotkalo to nekoho?
Galant '96 1.8 GLSi, Praha


Offline johny11

Zdravim, mam problem. Nestartuje mi auto. Baterka je nova, diagnostika nic neukazuje, kontrolka jednotky zhasina. Starter toci, ale neprotoci se valce. Je mozny, ze je v haji starter?Cvaka to o 106, ale jenom cvaka.Nepotkalo to nekoho?
Ahoj,asi jsem tě špatně pochopil,když otočíš klíčkem je slyšet jak se startér otáčí?Nebo to jen cvakne?Pokud to jen cvakne,tak ti nesepne cívka na startéru a nepustí šťávu do rotoru aby se mohl otáčet,vysune se jen pastorek.Pokud cvakne a otáčí se rotor,ale neotočí motorem,tak může být vadný pastorek startéru(klouže).Pastorek totiž funguje na podobném principu jako spojka.


Offline Dash

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 202
No tak to nevim, cvaka to, ale zaroven se tam i neco toci, jakoby ten pastorek nechtel zapadnout...snad to budu jenom starter.
Galant '96 1.8 GLSi, Praha


Offline Pepe

No tak to nevim, cvaka to, ale zaroven se tam i neco toci, jakoby ten pastorek nechtel zapadnout...snad to budu jenom starter.

Necvakej zbytečně do klávesnice a buď opravit nebo vyměnit starter (cívku ). :D Tam více možností nemáš. :undecided:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Dash

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 202
Tak jsem zkusil nabit baterku, ikdyz mi to ukazovalo, ze je ok a auto startuje jedna basen. Je mozny ze je to tim, ze po nejaky dobe co se s tim nejezdi, tak baterka se kapanek vybije a pak to ma problem?Nebo to bude spis tou civkou a stejne to chce vymenit, pac je to haklivy na velikost napeti?
Galant '96 1.8 GLSi, Praha


Offline swiftt

  • Galant 1998 2.5v6 Audi A3 1.8T Audi A6 2.5tdi V6 Mercedes ML 500 Amg w163 Opel astra J 1.7 cdti
  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 519
Ahooj.  ^_^ To že je to háklivé je normálna vec. Proste ked nemá prúd,neštartuje.Ani tebe by sa moc nechcelo keby že si vyčerpaný  :D Čo sa týka meračov , už som sa neraz stretol , že merač ukazuje batery OK a bola KO. Tak isto aj opačne. Záleží od teploty okolia a iných faktorov. Najhoršie su tie magické oči  :P ukazuje to tatálne somariny. Moja rada sledovať nabíjanie aký má odber prúdu. Ak to bude v norme tak ju poriadne nabiť.....poriadnou nabíjačkou tu zase nemám na mysli tlačiť do nej 20 A. Ale zase nie nejaké Chabé 2A Aspon desatina kapacity a nechať ju 10-12 hod. Na nabíjaní. štartér je najväčšia zátaž .A pri tomto počasí kde je Teplota okolia -10 tuhne všetko :elektrolit , olej. A to len ztažuje štartovanie.
Galantík 2.5 V6 AT po vela spokojnych km predaný.
215000km pri kupe
486000km pri predaji


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Tobě tam nejspíš cvalalo relátko a jediné co se točilo byl asi ventilátor :-) Prostě si zanedbal údržbu. To se potom auta porouchávají.
Radouš


Offline Misak

Radous, nech si vybit baterku a pak otoc starterem (ne vybit do mrte, jen tak aby to neotocilo motorem). Pak mluv o cvakani relatka.
Mitsubishi Galant 1997 2.5 V6 24V 163HP AT


Mitsubishi Galant 1994 2.0 16V (prodano) & Mitsubishi Galant 1994 2.0 V6 24V (RIP)


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Jestli ji měl vybitou tak jak píšeš tak snad neni slepej aby neviděl že mu pohasnou kontrolky a to už napadne každýho troubu že má vybito
Radouš


Offline Misak

To jsem psal tobe, protoze predpokladam, ze nevis, jak si umi starter zacvakat. Jinymi slovy, abys zacal prispivat vecne namisto zbytecneho a nemistneho kritizovani. Chapes?
Mitsubishi Galant 1997 2.5 V6 24V 163HP AT


Mitsubishi Galant 1994 2.0 16V (prodano) & Mitsubishi Galant 1994 2.0 V6 24V (RIP)


Offline Pepe

Tak jsem zkusil nabit baterku, ikdyz mi to ukazovalo, ze je ok a auto startuje jedna basen. Je mozny ze je to tim, ze po nejaky dobe co se s tim nejezdi, tak baterka se kapanek vybije a pak to ma problem?Nebo to bude spis tou civkou a stejne to chce vymenit, pac je to haklivy na velikost napeti?
To , že jsem psal o výměně cívky nebo startéru bylo první co mě napadlo . Neodpustím si ale poznámku o "pisatelích" kteří mají vybité baterky a čumí .......Co s tím ??????
 Voltmetr ti neukáže nic, pouze hustoměr H2SO4 ti napoví že tam máš VODU . :worried:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Dash

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 202
To je debata...vybitou baterku fakt poznam a nic tomu nenasvedcovalo, vsechno fungovalo a svitilo tak jak ma a navic s tim autem se 14 predtim normalne jelo...Takze baterkou se to nezdalo, ze by to bylo.
Galant '96 1.8 GLSi, Praha


Offline johny11

To je debata...vybitou baterku fakt poznam a nic tomu nenasvedcovalo, vsechno fungovalo a svitilo tak jak ma a navic s tim autem se 14 predtim normalne jelo...Takze baterkou se to nezdalo, ze by to bylo.
Může se stát,protože vybitá baterie jak známo ztrácí kapacitu.Tzn. že ztratí na výkonu (ampéry) Na svícení postačí i 10volt ale síla na otočení motorem chybí :mellow: Pokud nabíjíš baterii,je k tomu potřeba opravdu dobrá nabíječka.Ne šitka z obchoďáku za 600kč to platí hlavně v případě,kdy kapacita baterie klesne někam k 10 voltům.Pokud byla baterie nová a (nabitá) z obchodu,stejně je dobré zkontrolovat stav,dolít destilku,pokud není bez údržbová a dát na nabíječku,obzvlášť v takovém počasí jako je teť.Taky se mohlo stát,že byla opravdu nabitá ,ale měl jsi špatně dotažené kontakty na baterii a při startování,kdy je na ní veliká zátěž díky odběru startéru se nepřevedl proud,který startér potřebuje.Prostě tam byl přechodový odpor. :mellow: Postup správného nabíjení viz:swiftt
« Poslední změna: 02.02.2010 - 22:47:59 od johny11 »


Offline johny11

Zdravím své kolegy z tohoto super webu.Mám problém se svou láskou  ^_^ Popis problému:Startuje,nestartuje,startuje,nestartuje-Jeste lepe popsano:Starter toci,netoci,toci,netoci poklepu ho kladivkem a toci  ](-: Tak je to pravdepodobne civkou,zitra se chystam na rozborku,ale driv nez to udelam,chtel bych poprosit, jestli nema nekdo nahodou nejaky dokument,abych vedel, jak starter uvnitr vypada az ho budu rozebirat, abych neco nepodelal, nebo se treba pripravil na to jake nahradni dily je potreba objednat.Predem moc dekuji.


Offline Pepe

Když si stáhneš workshop manual na ročník 97 a výš , najdeš komplet rozborku starteru . V sekci "Ke stažení ".
ANEBO TADY :  http://japancars.ru/catalogs       , zadej VIN a podívej se na díly strarteru.
« Poslední změna: 28.02.2014 - 20:57:32 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline johny11


Offline Jindřišák

Zkus ještě očistit kontakty konstry a na cívce, at nedopadneš jak já. Udělal jsem repas, dal ho tam a netočil, pak očistil kontakty.. a byl zralej k Chocholouškovi  :D
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline johny11

Tak to bych byl zralej taky  ](-: ale uz jsem to vsechno delal,takhle s tim jezdim uz 14 dni, musim do prace.Zitra uz to jde ven.Ze zacatku stacilo poklepat a pak startovat, tet mi musi nekdo podrzet klicek a ja klepu, dokud nezastartuje  :D Uvidime zitra, hodim nejake foto, kdyz nezapomenu fotit.


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
uhlíky.. oprava za pár kč..pokud nejsou naletovaný na te desce..


Offline johny11

O.k jsou to uhliky, cekam az je kamos vecer priveze.