GalantWeb

Povolená ojnice

Offline ondras87

Dobrý den.

Prosím o zprávu zda má někdo zkušenosti s tím že se přetrhne šroub na ojnici u motoru 4G63 Stalo se mi to na prvním válci od rozvodů. RV 1997. Ojnice je na vyhození - druhý šroub se vymačkal do díry klika se zdá být ok. Nedala by se někde sehnat nová ojnice? Mám firmu v HK, která zabrušuje kliky tak mi ji ještě omrknou jestli není nakopnutá, ale ojnici mi neseženou a bez ní to do pořádku nedám.
Je mi líto kvůli tomu likvidovat celý auto protože se mi náhradní motor nedaří sehnat..

Díky


Offline Pepe

Zavolej Nagano , Mlčechvosty , Ústí nad Labem  ---  že by nebyl jiný motor 4G63 k vozu  ročníků 97 a výše ?

Připadá mi , že na tom motoru někdo už makal a podělal to.
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Jindřišák

Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Jindřišák

Jo ojnice třeba tady
http://bazar.automedik.cz/AMD6052406604/mitsubishi/galant

Ale jestli si to neděláš sám, tak tě možná výjde líp celej motor
« Poslední změna: 06.04.2014 - 23:46:47 od Jindřišák »
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Drak

ti je snad i levnější prohodit komplet motor než se tahat z klikou ven :)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline ondras87

Kdo se v tom hrabal se nedovím mám to jako dovoz ze Švícar. Vana byla nejspíš dole, protože byla přilepená nějakým silikonem to předpokládám nebylo z výroby. Jestli jsem si koupil nějakou rychlokvašku tak vydržel motor docela dost, stavím a tahám za tím vlek. Zvládnul se mnou cca 93 tis a při koupi měl magických 150 002 km tak byl určitě staženej aspoň o 100 :)

Za ty odkazy díky , uvidím jestli není hnutá klika a pak už to bude jasný jestli celý motor nebo jen oprava.
Když bude klika na mraky tak mám možnost koupit jednoho shniláka s ok motorem cca 180 tis za slušný peníze - aspoň budou další ND..


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
v HK to dělala Ahra. Jestli ještě existují. Pokud sis nepoškodil blok, zanes jim kliku. Po té se rozhodni co dál. Ale počítej s broušením kliky, pokud není křivá. To znamená nová ojnice - nutno ji dovyvážit s ostatníma. Doporučil bych se vlézt do tolerance max 2-3gramů. Nové pouzdro na čep,nově naúhlovat na čep.. píst s ojnicí vytáhneš vrchem,takže nové těsnění na celý spodek motoru, včetně nových ložisek kliky.

asi bych to řešil jako drak a koupil jiný motor. Nevěřím,že ho za pár tisíc neseženeš. Ale divím se,pač 4G63 by měl mít dobře dimenzované ojnice i samotné šrouby,možná byl přetažený šroub, nebo volný.  A zbyde ti pár ND k tomu nově pořízenému motoru.

kdybys to náhodou skládal,zapoměl sem ti tu připsat abys te ojnici změřil oko pro kliku, natažených ojnic se motá v inzerátech spousta.
« Poslední změna: 09.04.2014 - 19:50:15 od blazen »