GalantWeb

Galant 2.0 16v

Offline CHOPP

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 2
Mitsubishi Galant 2.0i 16V,rok výroby 12/94,do provozu 1995. Koupeno v čR. Modrá met. Najeto 135000km, sedan, ABS, 2 x AIRBAG, centrál, alarm na DO, el.šíbr + okna + zrcátka vyhřívaná, rádio + CD. Váškově stavitelný volant + sedadlo řidiče. ALU 205/15 + zimní na plechu. Udržovaný, spolehlivý, pravidelný servis. Po výměnách olejů, filtrů a řemenů. Výměna AKU. Kompletní výpis technického stavu vozidla TEMPOSERVIS - TEMPOTEST vše v pořádku (geometrie, tlumiče, brzdy, řízení atd...

VýHODNá CENA: 49000 Kč!! SPěCHá!

BRNO
736/510022
galant@inmail.cz
další i nfo a fota na www.galant.zde.cz  


Offline Sir Dag

Ahojky lidi...takže napíchnul jsem galíka a píše to toto:
Reading MUTII DTCs for EcuID:00FF
Updated: 21:13:54
Diagnostic Codes:Oxygen Sensor
Intake temperature sensor
Throttle position sensor
ISC motor position sensor
Engine coolant temperature sensor
Crankshaft position sensor
Camshaft position sensor
Vehicle speed sensor
Barometric pressure sensor
Injector circuit
Fuel pump relay
EGR sensor

Co mi přijde zajímavé je, že po připojení mi vyhazuje kontrolka  (vyblikává) chyby na ABS 21,22,23,24..přitom při jízdě vůbec ABS nesvítí.

Jinak proč jsem to udělal. Autí, když se mu za jídzy rozsvítí kontrolka motoru, tak zdechne...když se pak člověk snaží nastartovat, tak sice chytne, ale hned zdechne...ani když podrží plynový pedál. Občas pomůže reset jednotky. Někdy, když za jízdy se rozsvítí, ubírá výkon a prostě plyn - podlaha a děj se...no to občas taky pomůže...takže..
Když je tu teď ten seznam chyb...co to může dělat? Vstřik..cívka?
PS: kontrolka motoru vyblikává chybu 23..

Aktualizace...udělal jsem výmaz DTC motoru a od té doby kontrolka nesvítí ani po 15 minutách volnoběhu ani po různém přidávání na plynový pedál..nenaskočila žádná chyba, ani v načítání seznamu chyb DTC

PS2: podle DTC nemá jednotka ABS žádný záznam..to odpovídá tomu, že při jízdě nesvítí..ovšem proč na mě bliká? Pepe...rada/zkušenost blikání ABS při připojené diagnostice?
« Poslední změna: 06.07.2019 - 22:27:02 od Sir Dag »
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Pepe

ABS při propojení kabelem bliká, je to normální.  Jinak je běžné, že vypíše tolik hlášek o chybách, tak se musí zadat clear DTC a projet afto. Pokud se pak něco objeví, je to na opravu - úpravu.
« Poslední změna: 07.07.2019 - 09:29:20 od Pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Sir Dag

Takže po výmazu a ujetí cca 300 km se kontrolka opět rozsvítila a autí opět nestartuje..
chybové kódy (DTC):
Oxygen Sensor
Intake temperature sensor
Throttle position sensor
ISC motor position sensor
Engine coolant temperature sensor
Crankshaft position sensor
Camshaft position sensor
Knock sensor
Injector circuit
Fuel pump relay
EGR sensor
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Drak

tohle vypadá jako by ti za jizdy upadla kostra a nešlo napajení do snímačů. Taky může být nakoplá jednotka. Záleži jestli bylo auto napadeno domácím kutilem.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Sir Dag

No motor byl podle vseho venku..ale nevim.. Nu a sahlo se nekam svareckou
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Pepe

Takže po výmazu a ujetí cca 300 km se kontrolka opět rozsvítila a autí opět nestartuje..
chybové kódy (DTC):
Oxygen Sensor
Intake temperature sensor
Throttle position sensor
ISC motor position sensor
Engine coolant temperature sensor
Crankshaft position sensor
Camshaft position sensor
Knock sensor
Injector circuit
Fuel pump relay
EGR sensor
Drak tady upozorňuje na špatné ukostření - zkontrolován bod pod pojistkama s připojením ECU LPG a Rádia   -  karosář , který opravoval přední hrnce plech pod kostrou nalakoval a tudíž kostření probíhalo asi kolem vozu dokola . :D          Dodám jeden postřeh z tohoto vozu  -  baterie neudrží kapacitu na víc než jedno nastartování . VYHODIT
« Poslední změna: 14.08.2019 - 17:24:44 od Pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Sir Dag

To Pepe..baterie dana jina co funguje. Kostra promerena a vse funguje jak ma...Ovsem motor porad chcipa...co ted?
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Pepe

 :undecided: :undecided: ](-:  Ode mne auto odjíždělo v pohodě  :D :D :D   co se stalo fakt nevím .
 A jak to je ? Chcípá na benzin nebo na LPG ? Když hledáš závadu - běží motor na benzin ?
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Sir Dag

Pepe...chcipa to na na benzin..chcipne to uz 2 sekundy po nastartovani..jinak uz pri jizde od tebe to nekolikrat chciplo... :(

Ovsem prisel jsem na jednu vec...pokud jsem dost rychly a stihnu motor vytocit do omezovace na 7500 hned po startu, tak chyba zmizi a jede se dal...Pak tyto problemy se opakuji pri dalsim startovani ci jizde..opet start hned vytocit a funguje to a jede se dal :D
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Pepe

 Že by chyba lambda sondy ?  Co říká diagnostika ?
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Sir Dag

Oxygen Sensor
Intake temperature sensor
Throttle position sensor
ISC motor position sensor
Engine coolant temperature sensor
Crankshaft position sensor
Camshaft position sensor
Knock sensor
Injector circuit
Fuel pump relay
EGR sensor
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Kocour


Offline Pepe

 :undecided:  hmmmm -  to mne nenapadlo , můžeme zkontrolovat
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Kocour


Offline Sir Dag

zatím posun není. Nikdo se na autí zatím, co se týče rozvodů, nepodíval.
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Kocour

Hmmm...tak se necháme překvapit.
Musím se taky konečně za tebou zastavit ohledně krytky a těsnění na dveře. Řešil jsem teď horší věci... :undecided:


Offline Pepe

zatím posun není. Nikdo se na autí zatím, co se týče rozvodů, nepodíval.
Jenom se podívat - demontuj PP kolo a řemenici nastav na 0 , kterýž to bod je nalisován na krytu rozvodu - no a pak demontuj horní kryt rozvodu , pod kterým je řemenice vačky a na ní je značka , která se má krýt se značkou na víku ventilů . :mellow: :-D
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Sir Dag

teorie je hezká..otázkou však zůstává kdy já se k tomu dostanu :D
Jó kdyby někdo to takto kontroloval a já si mezitím mohl řešit svoje věci. To by byla pecka. Bych mu i nějakou tu drobnou dal.
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue