Nejdříve si stáhni soft a vyzkoušej si diagnostiku ECU . Koupíš levnější Vag Com kabel s čipem Ftdi , upravíš pro soft Evoscan a Ecuedit a můžeš sosat . Pak si na stránkách evoscan.com zjistíš , které ECU jdou programovat a můžeš se ponořit do hlubin motorářského soft umění . Nebo rovnou dražší hardware Openport 2.0 ................... http://www.tactrix.com/
Z mého pohledu je to o tom , co z toho motoru chceš dostat . Jestli byse jednalo o zvýšení výkonu , musel bys přebouchat sání a výfuk . Do výfuk svodů vložit turbo , před sání chladič a pak sehnat někoho , kdo ti naprogramuje ECU , aby to vůbec za to stálo a jezdilo . Teď si spočítej kolik času a energie do tohoto díla chceš vrazit a výslednou hodnotu převeď na cenu již hotového výkonného vozu . Schválně nepíši značku , tu si musíš vybrat .Já programátor nejsem a učit se to nebudu . Drak je v v programování zběhlý a umí . Hraju si z diagnostikou ale ne s flash motoru . Na závěr - bez turba se ani nepokoušej něco v ECU měnit .A tady si stáhneš soft pro úpravu ECU . http://www.tactrix.com/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=36&Itemid=57
Přestavba GDI motoru na GDI T ---- nevim jak by to dopadlo , raději kup Legnum VR4 type V a budeš jej mít na víkendové vození .A nechat chipovat motor 2.4 GDI se ziskem 5 % výkonu je blbost .
v ČR těch motoru moc nebude volných. Ten, kdo si ho sežene, tak ho většinou použije. leda, že by si někdo rozmyslel projekt a nebo prodával cele auto protože ho nepřihlásí