Ahoj,
po delší době se opět hlásím. Snad se alespoň někdo pobaví tím co napíšu.
Galanta jsem nakonec prodal, samozřejmě se ztrátou. Jestli jsem udělal dobře, nebo ne, je otázka páč pak jsem si nasral do bot ještě víc. Koupil jsem accorda I-CDTi. Auto fakt pěkné (i zespodu) ale začal se srát motor. Nejdřív nákladná oprava a pak 500 km po opravě totální KO motoru.
Servis v tom byl samozřejmě nevinně. Následovala koupě starého motoru a nedůvěra k autu.
Po této zkušenosti se ve mě cosi zlomilo a poprvé v životě jsem začal pátrat mezi novými auty. Mladá furt chtěla něco velkého v kombíku. Rozpočty ale byly napjaté a na splátky auto nechci.
Projel jsem se pár autama, z nich většina byla úplně o ničem, nebo spíš tragická. Jak také jinak po galantíkovi, že
Pak jsem si všiml Lancera za krásných 299tis. Nebyl to sice kombík, ale kufr byl docela velký a auto uvnitř prostorné. Protože jsem nové auto ještě nekupoval, tak jsem si nákup představoval, tak že řeknu, že chci tuto výbavu s touto barvou a druhý den odjíždím. Ovšem Lancer bylo nedostatkové zboží
) Tak jsem ho musel objednat z Japonska.
Lancera mám pár dní doma a zatím velká spokojenost. Je to takové jednoduché auto. Startování klíčkem, minimum cool ekofičur a zdá se, že velmi povedený motor 1,6 Mivec. Ještě je to Euro 5tka. Je tam pár fičur z větších kombíků co se mi líbí. Např. dvojtá podlaha v kurfu, sklopení opěradel páčkou z kufru, světýlko pro zadní sedačky. Základní výbava mi úplně vyhovuje. Tempomat bohužel není v žádné výbavě. Snad se bude dát domontovat.
Lancřík málem neprošel kočárkovým testem, ale nakonec jsme kočárek naskládali do kufru bez složení zadních sedaček. Uff, to by byl zase pojeb...
Motor se mi moc líbí, a pocitově jede lépe než silnější 1,6 v Aurisu. Na to že je úplně sirovej, tak se dostávám pod 6l počítačových a to rozhodně nepatřím mezi pomalé jezdce.
Auto hezky sedí na silnici a vůbec se příjemně řídí. Výkon bych samozeřejmě uvítal větší ale na normální předjíždění to stačí.
Mitsubishi je snad jediná automobilka co udává křivky výkonu, momentu a spotřeby. Pro ostatní už je motor taková nedůležitá součást. Mnohem důležitější je, jestli se dá připojit IPhone. Ach jo...
Až bude čas, tak se budu věnovat preventivní ochraně proti korozi.
Mitsubishi se nyní zaměřuje na SUVčka a Lancer má údajně končit. škoda. Kéž by udělali nějakého jednoduchého kombíka s touto technologií motoru. To bych pro něj hnedka běžel.
Říká se, že auto je nejblbější investice. Já to nyní vidím tak, že vzhledem k tomu, že nová auta jsou stále horší (ale i levná) Tak se vyplatí koupit si něco co (snad) vydřží do té doby, než tahle debilní ekologická mánie a šetření automobilek na nepravém místě skončí.
Lancer je tedy dle mého názoru dobrá investice