Když už jsme u těch převodovek, jaky máte názor na cvt v Lanceru? Dost o něm uvažuji. Tak jestli se tomu cvt obloukem vyhnout nebo ne.
Odesláno z mého Mi Note 3 pomocí Tapatalk
Přímo s Mitsubišáckou CVT převodovkou zkušenosti nemám. Mám zkušenost s Toyotí e-CVT v hybridu Yaris 1.5 a Auris hybrid 1.8
Nevýhoda e-CVT je v tom, že pokud šlápneš na podlahu, motor vyjede do otáček a tam drží maximální otáčky, dokud nezrychlí kam chceš a neubereš plyn. Je to strašnej nezvyk v projevu motoru. U Yarise mi to vadilo na meziměstský cesty, ve městě je to absolutně jedno. U Aurise to bylo o 100% lepší, tam bych do toho klidně šel.
Někdo někde blábolil o tom, že pokud budeš jezdit po dálnici s CVT při konstantní rychlosti, tak se ti vytlačí "koleje" do kuželu a bude problém... Jedinej problém je v tom, že ten kdo to vymyslel, moc nepřemýšlel o tom, že to je retardovaný tvrzení. Asi stejný, jako tvrdit, že v normální převodovce se ti ošoupají ozubený kolečka a pak to nepojede (kolik aut má najeto např. 150tis km s originální převodovkou a nic jí není?)
Musíš vyzkoušet. Případně najít webovky klubu kde to maj... Jinak bych na nějaký články, obzvlášť na ČR serverech, vůbec nebral ohled.
Nevím jak jsou na tom v Lanceru, ale