Ja sem o tom cetl hlavne na americkejch forech a prej to tam de v pohode, jen kdyz je auto vzadu pretizeny tak to vzadu drhne.. Nevite jakej je rozdil mezi americkou a evropskou verzi? vypada to pak asi takhle galantVelikost kol se celkove zvetsi, takze to jediny by se asi muselo upravit. Jen nevim jak by to snesl podvozek
No jak koukám na tu fotku, tak středy kol jsou zhruba v rovině s hranou prahů. Když to porovnáš s fotkama seriového auta, tak setředy kol jsou o něco výš než hrana prahu. Nejspíš to řešej podlažkama pod tlumiče. Co se pak týká jízdních vlastností na českým tankodromu, tak si bud nejdřív překousneš jazyk a pak zkřivíš kola a nebo naopak
Opravdu si to jeste nechces rozmyslet?Na tom nasem tankodromu...Se jednou projedes po D1 a muzes jit vyvazovat kola. Nehlede na to ze za par set v lepsim pripade tisic km budes menit ramena cepy atd. O tlumicich nemluve.A pak se taky zacnou postupne uvolnovat plasty v interieru a bude ti to tam hrkat.