Všeobecně k japonským dieselům můžu říct, že právě naopak jsem s nimi velice spokojen. Ten dvoulitr TD z Galanta sice neznám ale vážně uvažuju o tom, že si ho pořidím. Zajímalo by mě zda to je se vstřikem, nebo obyč turbodiesel a jest-li se to nechá případně načipovat.
Jinak co jsem měl z japonských dieselů, tak to byly 2x Toyota Corolla 1.8, bez turba, potom Toyota Camry 2.0 TD, Mitsubishi L 300 2.5D, bez turba a teď starý Pajero 2.3 TD. K tomu jsem přidal intercooler a jezdí jako čert.
Hlavně teda ty Toyoty neměly chybu. Ono samozřejmě záleží na tom, kolik na motoru je natočeno a jakej měl servis, především výměny oleje a v neposlední řadě, jak se s tím autem zacházelo.
Mimo to jsem ještě v dieselu měl Renaulta Nevadu, Forda Escorta, Fiata Ritmo, Peugeota 605 a teď mám Forda Focuse. Ford Fiat a Renault to jsou traktory. Nový diesly, co se dělají teď asi už jsou taky o něčem jiným.