GalantWeb

Info na Mitsubishi Galant GDI 2.4 GLS Kombi

Host · 18 · 12959

Vlastyk

  • Host
Zdravím příznivce Galantů.Měl bych na vás jako zkušené majitele této značky pár dotazů.Mám možnost koupit Galanta 2.4 GDI kombi r.v 2000,chtěl bych vědět na co si při koupi dát pozor a kolik je tak průměrná spotřeba tohoto motoru.
Díky Vlastyk.


Offline Pepe

Zdravím příznivce Galantů.Měl bych na vás jako zkušené majitele této značky pár dotazů.Mám možnost koupit Galanta 2.4 GDI kombi r.v 2000,chtěl bych vědět na co si při koupi dát pozor a kolik je tak průměrná spotřeba tohoto motoru.
Díky Vlastyk.
Vlastýku, studuj forum, je to obsáhlá databáze . GDI-Gasolin Direct Inject----------přímé vstřikování paliva do válce.  Tento motor je silně ovlivněn elektronikou - režim sport- pohoda-,....... a spotřeba se bude řídit tvojí nohou.  Od 6,8 L----- 13 L/100km, ale výkon O.K.     ^_^ ^_^ ^_^ :laugh: -_-
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Drak

Jen dodám, že GDI motory v evropě nefungují tak jako v japonsku z důvodu jineho složení benzínu. Proto bych se ohlídnul po jiné pohoné jednotce.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Vlastyk

  • Host
Díky za názory.Je mi jasné že tenhle motor je citlivější na kvalitu benzínu,ale Carismy mají také GDI sice menší obsah a jezdí jich tu u nás poměrně dost,kamarád má 1.8 GDI a je velmi spokojen,ale je fakt,že tankuje u značkových pump jako OMW,Shell,Jet.Tak si myslim že když si na benzín budu dávat pozor auto by mohlo sloužit.


Offline Drak

Co vím , tak celkem dobře funguje s vysokooktanovým benzínem. Když budeš tankovat 98+ budeš víc spokojenej s vlastnostma auta ale míň s cenou benzínu  :mellow:
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Vlastyk

  • Host
Chci Galanta víceméně jako rodinný auto,nejsem žádnej závodník,tak snad ta spotřeba nebude tak velká.Hlavně taky koukám po výbavě,myslím že tyhle typy aut jsou dobře vybavený a hlavně si myslim,že Japonská elektronika nebude tak poruchová,ještě mám dotaz 2.0 a 1.8 namaji palubní PC že?


Offline Drak

Palubni PC nemá žádnej
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Pepe

Díky za názory.Je mi jasné že tenhle motor je citlivější na kvalitu benzínu,ale Carismy mají také GDI sice menší obsah a jezdí jich tu u nás poměrně dost,kamarád má 1.8 GDI a je velmi spokojen,ale je fakt,že tankuje u značkových pump jako OMW,Shell,Jet.Tak si myslim že když si na benzín budu dávat pozor auto by mohlo sloužit.
Všechny kvalitní benziny vyrábí Litvínov . Vím , byl jsem u toho. Takže všichni prodávaj domácí benziny. :worried:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Vlastyk

  • Host

Offline Pepe

Takže jak na to tak koukám 2.4 GDI špatná volba :'(
Nebul,GDI-čko  zatím moc neobstojí. Je to dobře udělaný motor ale na jiné podmínky.
Co takhle 2,5 V6 24 , není špatná volba. :undecided: ^_^
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline hoktar

  • VIP Group
  • ****
    • Příspěvků: 112
Nebul,GDI-čko  zatím moc neobstojí. Je to dobře udělaný motor ale na jiné podmínky.
Co takhle 2,5 V6 24 , není špatná volba. :undecided: ^_^

Jsem s ním také velice spokojen. Nic jiného bych už nechtěl. Snad kdyby dělali ještě něco silnějšího. Ale bohužel.
Galant V6 2.5 24V 2000


Vlastyk

  • Host
Věřím tomu,že jseš spokojený ale 2,5 V6 to už je povinný ručení dražší a ta spotřeba si myslim bude u 6válce taky vyšší.Vlastní tu z webu někdo GDI 2.4 aby mi k tomu řek taky něco kladnýho? ^_^


Offline Drak

Assi ma ten motor co chceš
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
2,5 V6  má obsah tušim 2498ccm takže platíš jako u dvoulitru  ^_^


Offline hoktar

  • VIP Group
  • ****
    • Příspěvků: 112
Věřím tomu,že jseš spokojený ale 2,5 V6 to už je povinný ručení dražší a ta spotřeba si myslim bude u 6válce taky vyšší.Vlastní tu z webu někdo GDI 2.4 aby mi k tomu řek taky něco kladnýho? ^_^
U 2.5 se plati jako u 2.0. Tak že jasně je lepší 2.5. A žere to mezi 8 - 9l.
Galant V6 2.5 24V 2000


Vlastyk

  • Host
Aha tak to jsem nevěděl,ještě dotaz má GDI od roku 2000 digitální tachometr a palubní počítač?


Offline Drak

Mělo by mít pozitronové budíky a digi počítadlo. Palubní PC asi mít nebude
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Šakal

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 8
Ahoj, sice  jsem neměl 2,4 GDI, ale 1,8 GDI v Carismě, ale já osobně bych ten motor doporučil. Je provda to co psal myslím Drak, ale na druhou stranu já ten motor měl a přesto, že mě spousta lidí a článků od něj odrazovalo, tak jsem byl velmi spokojen. Najel jsem na něm cca.45 000km a velká spokojenost. Auta jsem se zbavil jen proto, že jsem chtěl něco na LPG a to do GDI nejde. Nyní mám Galanta r.v. 1998, 2.0i, 100KW a taky spokojenost. S tím GDI je to tak, že motor by měl mít ještě trochu lepší výkon a spotřebu něž má u nás, ale i přes to, auto jelo jako z praku a spotřeba byla kolem 6,5l/100km.Původní hodnoty 1,8  v Japonsku: 102KW.u nás 92KW, průměrná spotřeby 5,5 a u nás 6,7. Osobně si myslím, že žádná 1,8čka nejezdí jako GDI. Kdybych nedal 30.000,- do přestavby na LPG, tak do 2,4GDI klidně jdu. Kamarád má rovbněž carismu GDI a je velmi spokojen, škoda, že se sem přestaly dovážet. Pokud by ses rozhodl pro koupi GDI, tak sio dej dobrý pozor na zvukmotoru. Pokud uslyšíš cvakat hydroštely víc, než je zdrávo u tohoto motoru, tak to nekupuj a hledej dál. Jinak přeji hodně štěstí.  :D