GalantWeb

kapota

Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
je nějakej fígl jak spasovat kapotu?
jasně stačí asi jen povolit šrouby na pantech a pak s ní hnout a utáhnout.

spíš něco jako jí povolit, zavřít - srovnat a pak nějak utáhnout. Jenže při otevření abych jí mohl utáhnout se vždycky zase hne


Offline Alik

ja ji natahnu dapredu a utahnu ^_^nic vic nicm min a nikdy se mi nestalo ze by to nesedelo!!!!!!!!!
Mitsubishi Galant V6 Wagon
Mitsubishi Lancer EVO VI


Cesky Krumlov


Offline Integer

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 229
    • youtube.com
Len to pred zatvorením dotiahni na toľko, aby sa s ňou dalo hýba
Mitsubishi Lancer 1.5GLXi 8V 1990 (7'x15' MOMO X 205/50/15)
http://www.youtube.com/profile?user=integer5


Offline Bayern

no nevím jak sledujete dění na facebooku, nicméně se na prodej objevil galant s touhle kapotou. Tak jsem ji koupil já. Kapota bude určitě do budouna černá ale zatím nevím co udělat první, jestli lak zbrousit a potom nalakovat, toď prosím poraďte Vy  :angel:

Zároveň mám na prodej modrou SE kapotu, kdyby někdo chtěl...


Offline Bayern

průduchy kapoty, jsou zhruba přímo nad svíčkama, zatím jsem to vyřešil tak že jsem opět nasadil ten robustní dekl na motor který to kopletně celé zakryl, no... jak budu ometávat sníh tak ometu aj ten dekl  :laugh:  :-D 


Offline Pepe

 Tys tam nedal plexi ? -_- :undecided:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Bayern

no abych řekl pravdu tak tam byli hnusné mřížky nějaký tahokov nebo něco od plotu, jak se tím ohrazují stromečky  :-D, plexi není špatný nápad, ale jak to tam dat to už bude problém, napadá mě jenom nějak přilepit, uvidíme... zatím to nechám tak   -_-


Offline Jeníček

S tím plexi to myslíte vážně? To se utaví ne?  ](-:
Mitsubishi Galant wagon 2.5 V6 118kW 08/2002 A/T
A69 Basecoat Munich silver metallic - ta hezčí stříbrná...

R.I.P.
Mitsubishi Galant wagon 2.0 GLS 100kW 11/1996 M/T + LPG Magic G4
F06 Basecoat turquoise pearl - tyrkysová perleť


Offline FattalError

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 357
Aby se plexi utavilo muselo by na místě být víc jak 150°C a to v prostoru průduchů nebude ani zdaleka. Nehledě na to, že to bude velmi dobře chlazené vzduchem.

Teplota tání polykarbonátu - plexiskla je víc jak 250°C, teplota skelného přechodu je zdruba 150°C ( zde je to přechod z pevného na amorfní skupenství, tedy je možné ho tvarovat).


Offline Bayern

no je to plexi možná blbost no  :-D ale dobrý je se dívat když stojíte v koloně jak ty masa horka jdou těma průduchama ven  :-D


Offline Severín

A nemá to nějakej blbej dopad na motor nebo spotřebu? Třeba v zimě, když si motor snaží udržet teplotu a všechno zmizí vrškem... Vždyť i normální kapoty mají zespod výplň a počítám, že to nebude jen kvůli hluku...? Ale je to pěkný, taky bych časem bral.


Offline mAty723

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 61
Já to vidím stejně jako Severín  -_- myslím, že na léto je to hezké, ale na zimu méně praktické...  -_-


Offline Sir Dag

plexi to vydrzi...horkovzsuska..n a povrchu bylo par srovek stupnu a jen se dalo tvarovat...ono zalezi jake plexi si koupis. Jeden druh ti pod teplem mekne a tavi se a druhy ti pod teplem bude tvrdnout. Takze asi tak....nebal bych se to zkusit. Videl jsem co udelaly tyhle pruduchy na motoru galanta..voda co tam tekla udelala sve
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Když ty průduchy zacpeš,tak to ale zase ztrácí funkci průduchů?


Offline Bayern

no ano   ^_^ původně tam byli mřížky, ale na druhou stranu si nechci vodou zničit motor že jo, budu to sledovat jak se co chová a dám vědět  :angel: popřípadě ještě zaslu nejake fotky, ale nyní musím vyřešit co s tím chladičem  :big grin: 


Offline Sir Dag

My taky nemáme na autě průduchy..ty tam jsou pro okrasu..a to čiré plexi stále parádu ve formě průduchů dělá..takže tak..
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Drak

čire plexi nad rozpaleným motorem je celkem "slušnej" nápad jak vykouzlit plamen :)

u Eva je pod otvorem v kapotě mřížka a pod ní plech s lamelama, který směruje proudící vzduch od chladičů ven kapotou. Parakticky je to neprůhledné a voda stéká kanálkem mimo motor na zem.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline FattalError

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 357

Offline Pepe

 Ten plastový kryt sání motoru je obdobná směs uhlovodíků jako plexi -polycarbon .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline FattalError

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 357
Jak naznačuje Pepe.

Upřímě.... aby chytil polykarbonát na průduchách kapoty, to by na teplota na motoru musela být násobně vysoká. Potom ale taky na motoru obyčejně leží kabely a gumový potrubí v kratší vzdálenosti. Jak by to asi dopadlo?!

Plexi se vůbec nic nestane, když to dáš na průduchy v kapotě. Polykarbonát jako kryt motoru mají i některý supersporty, kde se ale teplota pohybuje o dost výš.

Kryt ventilů z polykarbonátu
https://www.youtube.com/watch?v=W7w1y3OxDl4

Porsche
http://986forum.com/forums/diy-project-guides/58061-clear-engine-cover-made.html
https://www.6speedonline.com/forums/boxster-cayman-vendor-classifieds/319033-clear-engine-cover.html

Lotus
https://www.lotustalk.com/forums/f92/clear-engine-cover-18514/